Mini TV verzameling met kleinste kleuren tv (Toestel of techniek)

door Hans van Kampen @, Voorhout, 09-11-2016, 16:44 (2947 dagen geleden)
Gewijzigd door Hans van Kampen, 09-11-2016, 17:26

Hallo forumlezers,

Even weer mijn collectie micro tv-tjes die onlangs weer is uitgebreid dankzij een tip van Ruud Herwaarden met een SINCLAIR mini (derde van rechts)

[image]

Gisteren heb ik het kleinste kleuren tv-tje met beeldbuisje die is gemaakt door PANASONIC kunnen ontvangen, de CT101 met een 1.5 inch schermpje, verassend klein, compleet met originele doos en alles erbij, hier met voorzetlensje.

[image]

Het gehele dressoir met links nog mini kleurentoestelletjes van SONY en SHARP met 3.5 CRT (eerder getoond) en geheel rechts een SUPRA zwartwit die ik van iemand kreeg.

[image]

Dan maar even verder mijn collectie tot nu toe.

Op het dressoir een ARISTONA portable met buizen Z/W (gekregen van Roland Huisman:)) en verder ven boven naar onderen een SONY Z/W een SONY kleur een CROWN Z/W en een UNIVERSUM Z/W

[image]

2 SONY's (kleur) gebroederlijk naast elkaar.

[image]

Een SONY Z/W, wat groter deze drie, ik weet het maar omdat het SONY is en ik het fraaie toestellen vind.

[image]

Een van Russische makelij.

[image]

Ik heb inmiddels een grote collectie kleine tv-tjes die een flinke boost hebben gekregen eerder dankzij Ben Koks en Ruud Herwaarden maar dit zijn toch wel mijn kleinste exemplaren.

Hieronder wat boven staat.

[image]

Zomaar leuk om te laten zien.

;-)
Hans

--
Hans van Kampen

Complete draad:

RSS Feed van berichtenreeks