gratis Canon printer MG5250 met defect (Aangeboden)

door Marotick ⌂ @, Huizen, 08-12-2016, 10:35 (3004 dagen geleden)
Gewijzigd door Marotick, 08-12-2016, 10:44

Deze printer heeft het 2 jaar gedaan en toen ging de Canon tijdbom af en die heet:
B200
Het heeft wat met de printerkop te maken maar ik heb het gehad met die B merken printers en ben overgegaan naar een laserprinter (Samsung)
In de printer zitten nog volle patronen inkt.

Op Youtube staan oplossingen voor dit probleem. Honderden filmpjes van mensen die hem uit het raam gooien. Als fabrikant zou je dat niet willen maar Canon laat na mijn klacht niets horen.
Als er bij een auto een schroefje verkeerd zit dan wordt alles teruggeroepen maar een fout in een printer is het probleem van de consument.

Ik wil hem niet zomaar wegdoen, misschien heeft iemand er nog wat aan? Hij is te klein voor een konijnenhok.

Ik kan hem volgende week meenemen naar Driebergen.

[image]

[image]

Jack Marotick

gratis Canon printer MG5250 met defect (nog beschikbaar)

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 08-12-2016, 10:57 (3004 dagen geleden) @ Marotick
Gewijzigd door Maarten Bakker, 08-12-2016, 11:03

Als hij nog maar 2 jaar is, is dat wel erg op het randje van de verwachte levensduur (die zal wel 3 jaar zijn ofzo, ook afhankelijk van de aanschafprijs). Als het je de moeite waard was geweest zou je hem eerder bij je winkelier dan bij Canon door het raam kunnen gaan gooien.

Ik heb met printers van B-merk Samsung inderdaad wel betere ervaringen dan met A-merk Canon. Eigenlijk is de vergelijking niet helemaal eerlijk, inkjettechnologie is inherent probleemgevoelig terwijl de laser-Canonnen waarschijnlijk niet onderdoen voor die van Samsung (al jarenlang samenwerking met HP), en voor service hoef je eigenlijk nergens meer aan te kloppen.

Als ik de geschreven teksten op het internet zo inschat, geef ik de nieuwe eigenaar 50% kans dat het met wat gepruts nog wel weer een jaartje goed zal gaan, heeft hij toch een goedkope printer.

gratis Canon printer MG5250 met defect

door Marotick ⌂ @, Huizen, 09-12-2016, 22:37 (3003 dagen geleden) @ Marotick

Het ziet er naar uit dat niemand hem wil... er zit een prachtige glasplaat in, voeding, etc.

Mmmm moet ik toch een wegwerp locatie gaan zoeken.
Zie de youtube oplossingen.

Jack