gratis inkt voor Canon printers (Aangeboden)

door Marotick ⌂ @, Huizen, 08-12-2016, 10:43 (3004 dagen geleden)

Vanwege het debacle van de Canon printer (zie de advertentie hieronder)heb ik ook nog 2 setjes ongebruikte inkt.
Op de foto staat voor welke typen het is.
Kan ook mee naar Driebergen.

[image]

[image]

Jack Marotick

gratis inkt voor Canon printers

door Piet van der Pol @, 08-12-2016, 12:05 (3004 dagen geleden) @ Marotick

Hallo,

Ik heb een MG5100. Volgens mij is deze inkt geschikt, en wil ik het wel ontvangen.
Verzendkosten worden vergoed.

Piet

Voor Piet

door Marotick ⌂ @, Huizen, 08-12-2016, 13:57 (3004 dagen geleden) @ Piet van der Pol

Zie PM

door Julius ⌂ @, Dronten, 08-12-2016, 13:39 (3004 dagen geleden) @ Marotick

Ik zie geen advertentie of doel je op de foto's?

En wat is het debacle ?

Juul

door Marotick ⌂ @, Huizen, 08-12-2016, 13:56 (3004 dagen geleden) @ Julius

Hoi Juul,

Zie,
http://www.philipsradios.nl/forum/index.php?id=33264
en
http://www.philipsradios.nl/forum/index.php?id=34277

De printer wil ik kwijt aan iemand die denkt er nog wat mee te kunnen anders moet ik, zoals iedereen met dit probleem, opzoek naar een geschikte wegwerp locatie. zie:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLlUSrPGNOZ5Kef_rnQy_o6JtedVrU5eAj
met dank aan Maurice.

Groet,

Jack

door Julius ⌂ @, Dronten, 08-12-2016, 16:09 (3004 dagen geleden) @ Marotick

Oh, zit dat zo………….dat had ik dus niet door.

door kris ⌂ @, Gent, België, 09-12-2016, 23:03 (3003 dagen geleden) @ Marotick

Jack,

wat je in het debacle topic niet vermeld hebt is dat je "namaakinkt" gebruikt hebt en dat kan een heel verschil maken.

Zelf gebruik ik al jaren een pixma, zonder ook maar enig probleem. Inkt is idd duur maar je doet het beter goed ipv te klooien met namaak.

groeten

Kris

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 10-12-2016, 01:56 (3003 dagen geleden) @ kris

Als dat het probleem zou zijn, is dat soms op te lossen (letterlijk!) door de kop eens in een baadje water te leggen.

Let op: gewoon in een bakje water, NOOIT ultrasoon reinigen.

door Ed van der Weele † @, Zeist, 10-12-2016, 03:37 (3003 dagen geleden) @ Maarten Bakker
Gewijzigd door Ed van der Weele †, 10-12-2016, 03:40

Let op: gewoon in een bakje water, NOOIT ultrasoon reinigen.

Wat is daar de reden voor?
Lang geleden had ik een HP Deskjet 500C. Als de printkop was verstopt legde ik de cartridge in een bakje lauw water met wat groene (zachte) zeep en in de ultrasoonreiniger.
Je zag de inkt uit de gaatjes stromen en na afspoelen met schoon water werkte de cartridge weer.

Een Epson inkjetprinter heb ik na een verstopping van de printkop weg kunnen gooien. Daar hielp niets om de kop weer gangbaar te maken.
HP was zo gek nog niet. Met het vervangen van de cartridge werd ook meteen de printkop vernieuwd.

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 10-12-2016, 12:09 (3002 dagen geleden) @ Ed van der Weele †

Niet bij alle HP's maar voor consumentenprinters ben ik wel overtuigd van het nut daarvan.

Ik heb geen harde bron voor nooit ultrasoon, anders dan dat ik het ergens op het internet las nadat ik een kop die streepte door hem te reinigen zover had gekregen dat hij helemaal niets meer deed.

door Marotick ⌂ @, Huizen, 10-12-2016, 12:38 (3002 dagen geleden) @ kris

Namaak inkt? Originele inkt is duurder dan goud en is dat zoveel beter? Als ik de B200 klachten doorneem dan zijn er vele mensen die wel de originele inkt gebruiken en toch afgestraft worden met een B200 tijdbom die ook jou vandaag of morgen kan treffen.
Ik heb de kop voorzichtig uiteen gehaald en ook met lauw water verder schoongemaakt, het ziet er weer perfect uit, maar...
Nog steeds B200.
Als iemand het proberen wil. Ik geef de printer gratis weg en deze kan meegenomen worden naar Driebergen. Weggooien kan altijd nog.

Jack Marotick