Iemand die plezier heeft in (oude) autoradio's 'maken' (Gezocht)

door HansV, 26-12-2016, 20:59 (2975 dagen geleden) @ Willem.H.N.

> Met andere woorden: Je zoekt een sul die voor een habbekrats jouw oude meuk(1-10)repareert en je ze weer lekker prijzig aan de man kan brengen.(lol):no

Beste Willem,
Je kent mij niet en ik ken jou niet. Ik heb mij geregistreerd en aangemeld bij dit Forum en in een eerlijk verhaal mij voorgesteld en een vraag gesteld. Uit de eerste twee reacties die ik kreeg voelde ik iets van belangstelling om iets meer te weten. Heel normaal en vriendelijk.
Uit jou reactie begrijp ik dat IK helemaal verkeerd bezig ben.
Laat ik je nu vertellen dat ik na een zeer zwaar emotioneel jaar probeer weer een beetje plezier in het leven te krijgen met een (door omstandigheden verkregen) hobby. Als vrijwel iedere hobby kost de mijne ook wat geld en ja ik vul mijn hobby-budget (naast dikke AOW en tob-pensioen)aan met de verkoop, zodat ik weer kan uitkijken naar andere leuke radio's. Ik heb dit ook zo in mijn kennismakingsverhaal geschreven, niets achterbaks. Dat vonden Franc en Leo blijkbaar ook, gezien hun reacties.
Vrijheid van meningsuiting is helemaal prima maar jouw ongenuanceerde zin onder mijn bericht heeft mijn 2e kerstdag-humeur behoorlijk verpest. Misschien voor
jou een tip om volgende keer even na te denken voordat je wat schrijft, zeker als je mij niet kent.
Vr. groet Hans

Complete draad:

RSS Feed van berichtenreeks