Drie kleine kleutertjes... (Toestel of techniek)
Die staan op het dressoir. (Even weer een showroomtopic van deze collectioneur)
Het zijn op mijn Panasonic travelvision color na mijn kleinste kleuren tv-tjes.
Links die PANASONIC met gerestaureerde bodemplaat met schermpje van 66mm. diagonaal
Midden een SHARP met schermpje van 88mm. diagonaal
Rechts een SONY TRINITRON eveneens met een schermpje van 88mm.
Geheel rechts op het dressoir een dankzij Roland Huisman verworven SHARP zwart/wit toestelletje foto ook hieronder.
De netvoeding zit ook in het onderstel en het toestel kan worden afgenomen en aan een uittrekbare zwaar verchroomde beugel worden mee gedragen (onder het beeldscherm)
Mijn micro tv-tjes hebben een plaats gevonden elders in de woonkamer in de open vitrinekast.
Geheel links en rechts 2e glasplaat op foto staan ook wat grotere en tsja....de rest staat boven.
De PANASONIC travelvision color (kleinste CRT kleuren tv-tje) staat 3e van links eerste glasplaat.
Deze open vitrinekast heeft 5 glasplaten als leg plank, op de overige 3 staan eerder vertoonde draagbare (zak) buizen radio'tjes.
Deze kast is ooit een vaste kast met deur/kozijn en houten planken geweest en in 2011 helemaal verbouwd.
Zomaar.
Roland, nog bedankt
Hans
--
Hans van Kampen
Drie kleine kleutertjes...
Hallo Hans.Werkelijk een schitterende verzameling mini tv,s.Heel leuk dat je dat deelt met ons.
Veel kijk plezier ermee.
Groeten,
Sietze.
Graag gedaan Sietze,
Ik vind het altijd wel leuk kijkwerk ook zo de verzameling van een ander en een showroom topicje er tussen door.
Hans
--
Hans van Kampen
Mooi om ze zo op een rij te zien Hans. Het zijn toch wel bijzondere toestellen, deze kleine tv's, je ziet ze bijna nooit! Mooi gedaan met die kast!
--
Met vriendelijke groet,
Leo Snoeren
https://www.rrd.link/ (onder constructie)
leosnoeren(apenslingertje)freedom.nl
Leuk om te zien... ...op een moo-ooie winterse dag...2017
--
The boldness of ignorance:
'I have split atoms, but no energy was released'.
Tesla
Idd kom je die kleine toestelletjes hier zelden of nooit tegen om van die kleur maar te zwijgen, allemaal eBay werk uit de US maar wel je portemonnee trekken als je ze al tegen komt.
Overigens heb ik die mini tv op de tweede plank 2e van links (merk ISP) hier van de VERON beurs in Rosmalen.
Alle mini's zijn compleet met alle toebehoren en soms met originele doos nog.
Hans
--
Hans van Kampen
Samen in de zon, ja, we kennen hem nog, zeker leuk om te zien, ik geniet er van.
Hans
--
Hans van Kampen