ONKYO reparatie vraag (Toestel of techniek)
Ik heb een paar maanden geleden iets gelijkaardig voorgehad met een Onkyo-toestel. Was niet meer binnen de wettelijke garantie (2 jaar) maar omdat het echt over een gekende fabricatiefout ging heeft Onkyo Benelux dat keurig afgehandeld. Volledig gratis, toestel werd afgehaald en hersteld terug bezorgd. Het strekt hen tot eer en als het goed is mag het ook gezegd worden.
Op de Onkyo-website vind je of je toestel in aanmerking voor een eventuele terugroepactie.
Grts,
Johan
Complete draad:
- ONKYO reparatie vraag -
johan,
06-04-2017, 14:46
- ONKYO reparatie vraag - Maurice, 06-04-2017, 15:14
- ONKYO reparatie vraag - soundman2, 06-04-2017, 15:17
- ONKYO reparatie vraag -
ronnie van dalen,
06-04-2017, 19:01
- ONKYO reparatie vraag -
JohanB,
07-04-2017, 15:22
- ONKYO reparatie vraag - johan, 09-04-2017, 08:02
- ONKYO reparatie vraag -
JohanB,
07-04-2017, 15:22