stk 433-330 (Gezocht)

door marc @, Den Haag, 07-07-2017, 08:16 (2936 dagen geleden) @ Goldline

natuurlijk mag het wat kosten maar nu mijn insteek;
apparaat gekocht met 1 defecte uitgang voor 10 euro, 75 km rijden om het op te halen, zelftest geeft geen problemen maar 1 uitgang werkt niet, zowel op speakers A als B, dus een defect of vuil relais sluit ik gemakshalve uit.
toestel is slecht toegankelijk voor testen, alle printen hebben meerdere massa schroeven per print en met inspectie bleek dat het betreffende IC als enige soldeerhars rond de pootjes had, volgens de vorige eigenaar was er nooit aan geknutseld maar er blijft duidelijk ruimte voor twijfel.
naar alle waarschijnlijkheid is de module defect maar zeker is het niet, hoewel ik nergens anders rare dingen zie.
of ik sla er 5 tientjes op stuk en heb misschien een werkend apparaat dat 75 euro totaal heeft gekost en 50 euro waard is of ik heb een verlichte presse papier van 75 piek...
vandaar dat ik de hoop had dat er hier iemand zou zijn die ergens in een doos nog een module had liggen en bereid was om er voor een paar euro afstand van te doen.
ik heb er gewoon moeite mee om een kleine 50 euro weg te gooien, voor dat geld kan ik een werkend apparaat kopen.

Complete draad:

RSS Feed van berichtenreeks