Schema Philips Power-amplifier LB1103/00 (Gezocht)

door Fender88, 10-10-2010, 17:40 (5122 dagen geleden)

Ik heb een aantal oude Philips Transistor Eindversterkers, type LB1103/00, die het geen van alle doen en ik ben op zoek naar het schema. Weet iemand hoe ik daaraan kan komen? Ik heb het internet afgezocht maar kom er niets over te weten. de versterkers zijn geproduceerd bij Philips Norway.

Schema Philips Power-amplifier LB1103/00

door soundman2 @, Wouw, 10-10-2010, 19:51 (5122 dagen geleden) @ Fender88

Ik heb een aantal oude Philips Transistor Eindversterkers, type LB1103/00, die het geen van alle doen en ik ben op zoek naar het schema. Weet iemand hoe ik daaraan kan komen? Ik heb het internet afgezocht maar kom er niets over te weten. de versterkers zijn geproduceerd bij Philips Norway.

Heb ik wel voor je, en anders als complete mengversterker. De eindtrappen zijn allemaal hetzelfde.
De versterkers zijn vrijwel onverwoestbaar en ik heb er een aantal frequent in gebruik. Wat mankeert er aan? Misschien kan ik zo antwoord geven wat er niet in orde is.
Rest via email
Henk Roovers

Schema Philips Power-amplifier LB1103/00

door Fender88, 13-10-2010, 21:25 (5118 dagen geleden) @ soundman2

Hallo Henk,
Ik was erg verrast door je bericht. Ik heb echt alles afgestroopt om het schema te vinden maar zonder resultaat. Ben daarom heel erg blij met je reactie. Ik heb 5 versterkers waarvan 2 eindtrappen en 3 mengversterkers met eindtrap. Geen van alle geven ze geluid, of heel in de verte zwak signaal. Ik denk dat ze in vochtige omgeving opgeslagen hebben gestaan. De onderdelen zijn vies en het lijkt erop dat er echt vocht in heeft gezeten. ik denk dat ik bijv alle elco's moet gaan vervangen, maar het liefst zet ik er een test signaal op en loop er met een scoop doorheen om erachter te komen wat er mee aan de hand is. Maar dan is een schema toch wel nodig.
Hoe kan ik het bemachtigen, en wat zijn de kosten die je ervoor wilt hebben?
Ik hoor het graag van je.|
Met vriendelijke groet, Joop van de Kaa - Lunteren

Schema Philips Power-amplifier LB1103/00

door soundman2 @, Wouw, 13-10-2010, 21:38 (5118 dagen geleden) @ Fender88

Stuur een email, dan gaat het goedkomen.
Henk Roovers

powered by my little forum