tip voor de snelle beslissers (Algemeen)

door Paul Brouwer @, Haarlem, 17-10-2010, 21:52 (5074 dagen geleden)
Gewijzigd door Paul Brouwer, 17-10-2010, 21:54

Hoi allemaal,

Aangezien mijn scoop de geest gegeven heeft ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe vervanger.

Kwam ik uit op Conrad.nl waar een Voltcraft 10MHz scoop voor € 149,-- werd aangeboden. (bestelnr. 122413-89)

[image]

Om het feest compleet te maken werd er ook nog eens een (tijdelijke) korting van 10% op alles aangeboden. ;-)
Derhalve ook maar gelijk een multimeter die ik al een tijdje op het oog had meebesteld wat ook nog eens gratis thuis bezorgd wordt. :-D

Die 10% korting-actie loopt t/m 20 oktober. Dus als je hiervan wil profiteren moet je snel zijn. ;-)

Groeten,
Paul

--
[image]

tip voor de snelle beslissers

door Willem.H.N. @, Enschede, 18-10-2010, 07:44 (5074 dagen geleden) @ Paul Brouwer
Gewijzigd door Willem.H.N., 18-10-2010, 07:47

Hoi allemaal,

Aangezien mijn scoop de geest gegeven heeft ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe vervanger.

Kwam ik uit op Conrad.nl waar een Voltcraft 10MHz scoop voor € 149,-- werd aangeboden. (bestelnr. 122413-89)

[image]

Om het feest compleet te maken werd er ook nog eens een (tijdelijke) korting van 10% op alles aangeboden. ;-)
Derhalve ook maar gelijk een multimeter die ik al een tijdje op het oog had meebesteld wat ook nog eens gratis thuis bezorgd wordt. :-D

Die 10% korting-actie loopt t/m 20 oktober. Dus als je hiervan wil profiteren moet je snel zijn. ;-)

Groeten,
Paul

Mooi scoopje , gebruik het inmiddels al weer bijna 1 jaar.
Er wordt overigens geen probe bij geleverd,maar hebben ze uiteraard ook.
grt.willem.

tip voor de snelle beslissers

door Paul Brouwer @, Haarlem, 18-10-2010, 12:27 (5074 dagen geleden) @ Willem.H.N.

Hallo Willem,

Klopt maar geeft niet. Probe's heb ik wel liggen. ;-)

Groeten,
Paul

--
[image]

tip voor de snelle beslissers

door Paul Brouwer @, Haarlem, 20-10-2010, 23:14 (5071 dagen geleden) @ Paul Brouwer

Op de foto oogt de scoop redelijk groot van formaat maar blijkt in werkelijkheid toch wat kleiner te zijn. Neemt niet weg dat hij keurig en eenvoudig bedienbaar in het gebruikt is.

De display is wat aan de kleine kant maar is zeer scherp en goed afleesbaar. kortom, ik heb er weer een mooi stuk gereedschap bij. :-D

Vandaag deze scoop eens aan een radio gehangen en er wat HF-metingen en afregelingen meer gedaan. Werkte echt als ware het een fluitje van één cent.
Mijn indruk: een regelrechte aanrader. :)

Volgt enkele metingen in de TWEAMZ AM-thuismodulator waarin ik nog enkele wijzigingen heb aangebracht. Als deze okay zijn, kan ook dit vernieuwde concept gepubliceerd worden.

Groet,
Paul


PS
De 10% kortings-actie is nu voorbij. :-(

--
[image]

tip voor de snelle beslissers

door Willem.H.N. @, Enschede, 21-10-2010, 06:09 (5071 dagen geleden) @ Paul Brouwer

(b x h x d) 130 x 190 x 270 mm
De afmetingen stonden er overigens wel bij.:-D

powered by my little forum