afstandsbediening 16CT3215 kt3 (Gezocht)

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 28-11-2010, 13:30 (4906 dagen geleden) @ snameroc
Gewijzigd door Maarten Bakker, 28-11-2010, 13:39

Leuk! De KT2 is een soort vreemde kruising tussen de K11 en de K12, maar dan compleet anders(...). Ik wist eerlijk gezegd niet dat je die ook met afstandsbediening had, maar dat was opzich wel te verwachten.

De RC4001 heeft bij mijn weten een andere knoppenbezetting (12 voorkeuzetoetsen?), net zoals vrijwel alle RC4 AB's. Je kan voor het toestel van Jampie wel een willekeurige RC4 AB gebruiken, maar de functies van de knoppen komen dan niet overeen. Alleen de originele of een 1:1 vervanger (die zijn er op zeker van geweest) heeft precies de (5 dacht ik) knopjes die op de 16CT3215 werken.

Helaas heb ik er zelf maar eentje, en die hoort bij een toestel dat ik ook heb.

Mocht ik er nog ergens eentje vinden dan zal ik Jampie in gedachten houden!

EDIT: Mocht het om het bedienen gaan en niet om de originaliteit: Een 1:1 vervanger met inderdaad 5 toetsen is nog beperkt leverbaar bij Aswo onder nummer COM3515 (fabrikaat Ruwido, dus degelijk). Als je googelt op dat nummer vind je zeker een winkel die die online kan leveren, en anders ga je naar de lokale TV-reparateur of naar mij met dat nummer (let op, prijzen kunnen erg verschillen, zou niet meer dan 15 euro mogen kosten).


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum