gebruiksaanwijzing 22 RH 802 (Aangeboden)

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 09-12-2010, 01:13 (4894 dagen geleden) @ Matthias Meijer

Inderdaad Matthias,
Vaak die dreig mails over vuilstort en vuilemmer als binnen 2 dagen niet opgehaald wordt wat al jaren ligt te verstoffen.
Niet de rust gunnen dat mensen daarop kunnen reageren alsof we allemaal 24/7 de zaak afstruinen op berichten.

Terwijl men wel verwacht dat anderen jaren lang een luidspreker ergens in een doos hebben liggen te wachten op die uiteindelijke zoekvraag.

Ieder doet met zijn spullen wat ie wil, maar vaak de toon zoals hier weer daar gaat het mank.

Dat je een stapel van 10 radio's of zo nu niet maanden nog gaat bewaren begrijpt een ieder.

Vind het ook niet loyaal naar je collega verzamelaars toe.

De bedoeling van deze hobby is dat we gezamenlijk een opgetelde voorraad zooi hebben.
Daar kan dan vele mensen uit putten,
die een schaal, de ander een trafo en zo kan tzt iemand weer een toestel oplappen zoals je ook zelf maar al te graag wilt dat lui voor jouw toevallig zaken op stock hebben liggen.

Maar ja als er zijn die zelf nog niet een boekje kunnen opslaan een week vervolgens wel verwachten dat anderen maar zooi opslaan voor hen en dan nog ongeduldig zijn en komen binnen 2 weken met 3x dezelfde vraag.

Typisch.

Vorige week had ik dat anders om..
Had een toestel gedemonteerd, nodige in de prullenbak en lees ik op een forum dat iemand daarvan iets zocht.
Wel uit de bak gevist en mag ie het hebben tegen verzend kosten.
http://www.radiomuseum.org/forum/markt_suche_grundig_zauberklang_4090.html

Super blij die man.
Had ook niets kunnen zeggen, maar ik weet hoe IK het fijn vind als op mijn zoek vragen gereageerd wordt.

Werkt van 2 kanten altijd zo iets.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum