Gezocht net snoer platenspeler (Gezocht)

door johan van wijngaarden @, omgeving Raamsdonk, 10-02-2022, 13:21 (1018 dagen geleden)

Hoi

Ik zoek dus dit net snoer van platenspeler

[image]

(Foto geleend van internet)

Groet johan

Gezocht net snoer platenspeler

door andre cleeren @, 10-02-2022, 17:04 (1018 dagen geleden) @ johan van wijngaarden

ik kan aan zo een snoer helpen maar men heeft er vroeger een snoerschakelaar tussen geplaatst
mag weg tegen verzendkosten (van uit Belgïe )
André Cleeren

door johan van wijngaarden @, omgeving Raamsdonk, 10-02-2022, 17:32 (1018 dagen geleden) @ andre cleeren

Hoi

Die wil ik graag overnemen

Bedankt

Ik stuur u een berichtje via enveloppe van het forum

Groet johan

door Peter1952 @, Almere, 10-02-2022, 18:55 (1018 dagen geleden) @ johan van wijngaarden

Als de twee stekerpennen op een pertinax plaatje zitten en het gat waar de steker in gaat rechthoekig is (dus niet dezelfde vorm heeft als de contrasteker) dan kun je de pen die horizontaal staat, vertikaal zetten door de pen aan de achterzijde met de soldeerbout te verhitten en de pen met een tang te verdraaien. Er past dan een Revox-steker op en die snoeren zijn te verkrijgen via de site van MFB Freaks.

Groeten,
Peter

door johan van wijngaarden @, omgeving Raamsdonk, 10-02-2022, 19:52 (1018 dagen geleden) @ Peter1952

Hoi Peter

Goeie tip,zo leer je toch telkens wat bij

Bedankt

Groet johan

door johan van wijngaarden @, omgeving Raamsdonk, 11-02-2022, 06:42 (1017 dagen geleden) @ andre cleeren

ik kan aan zo een snoer helpen maar men heeft er vroeger een snoerschakelaar tussen geplaatst
mag weg tegen verzendkosten (van uit Belgïe )
André Cleeren

Hoi André

Ik heb je een berichtje gestuurt
Hoor graag wat de kosten zijn

Groet johan