Gezocht net snoer platenspeler (Gezocht)
door johan van wijngaarden , omgeving Raamsdonk, 10-02-2022, 13:21 (1018 dagen geleden)
Hoi
Ik zoek dus dit net snoer van platenspeler
(Foto geleend van internet)
Groet johan
Gezocht net snoer platenspeler
door andre cleeren , 10-02-2022, 17:04 (1018 dagen geleden) @ johan van wijngaarden
ik kan aan zo een snoer helpen maar men heeft er vroeger een snoerschakelaar tussen geplaatst
mag weg tegen verzendkosten (van uit Belgïe )
André Cleeren
door johan van wijngaarden , omgeving Raamsdonk, 10-02-2022, 17:32 (1018 dagen geleden) @ andre cleeren
Hoi
Die wil ik graag overnemen
Bedankt
Ik stuur u een berichtje via enveloppe van het forum
Groet johan
door Peter1952 , Almere, 10-02-2022, 18:55 (1018 dagen geleden) @ johan van wijngaarden
Als de twee stekerpennen op een pertinax plaatje zitten en het gat waar de steker in gaat rechthoekig is (dus niet dezelfde vorm heeft als de contrasteker) dan kun je de pen die horizontaal staat, vertikaal zetten door de pen aan de achterzijde met de soldeerbout te verhitten en de pen met een tang te verdraaien. Er past dan een Revox-steker op en die snoeren zijn te verkrijgen via de site van MFB Freaks.
Groeten,
Peter
door johan van wijngaarden , omgeving Raamsdonk, 10-02-2022, 19:52 (1018 dagen geleden) @ Peter1952
Hoi Peter
Goeie tip,zo leer je toch telkens wat bij
Bedankt
Groet johan
door johan van wijngaarden , omgeving Raamsdonk, 11-02-2022, 06:42 (1017 dagen geleden) @ andre cleeren
ik kan aan zo een snoer helpen maar men heeft er vroeger een snoerschakelaar tussen geplaatst
mag weg tegen verzendkosten (van uit Belgïe )
André Cleeren
Hoi André
Ik heb je een berichtje gestuurt
Hoor graag wat de kosten zijn
Groet johan