kbddv3.exe (Computertechniek)

door soundman2 @, Wouw, 30-06-2011, 20:36 (4686 dagen geleden)
Gewijzigd door soundman2, 30-06-2011, 21:19

Gister, 29 juni klikte ik een zoekresultaat van google aan, omdat ik de naam vond van een persoon die ik zocht. Vreemd was dat het op .com eindigde.
Vandaag werd de computersnelheid flink gereduceerd doordat een bestand kbddv3.exe, 97% van de processortijd in beslag nam.
Het bestandje staat in WINNT/SYSTEM32 van windows 2000 ,(werkt voor mij uitstekend!)en is gedateerd op 29 juni 2011. Het lijkt wel of het er gisteren bijgekomen is.
De attributen zijn RAHS, dus read-only, archive verborgen en system. Nu hoort er in die directory wel een dll bestandje van ongeveer 5.904Kb, KBDDV.DLL. Dat staat er ook. Het "nieuwe" .exe bestand is 108.032Kb groot. Nu ben ik niet zo flauw en wilde het weggooien, althans ergens wegzetten dat het onvindbaar is voor het OS.
Ik kan het bestand renamen, maar niet de attributen wijzigen. In windows niet, maar ook niet achter de command regel, dus gewoon in DOS.
Op het www vindt ik er eigenlijk niets over ook niet bij Microsoft. Wie weet wat het is, wat het doet en of het er thuishoort?

In de registry vind ik ook nog wat.
Hkey_local_machine/software/microsoft/windows/currentversion/policies/explorer/run.
Daarin twee waardes:
(default) Reg_SZ value not set
Tazdux Reg_SZ C:winnt/system32/kbddv3.exe

Soundman2


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum