Marktplaats b.j. (Algemeen)

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 10-01-2023, 14:54 (469 dagen geleden) @ RetroRob

Zonder meer een leuke tip voor wie er wat mee kan. In elk geval alweer 1 persoon mogelijk blij mee gemaakt!

Er ontstond enige discussie, vanwege de verwijzing naar marktplaats en omdat het bericht niet onder de rubriek "Aangeboden" valt. Het is immers een tip en geen aanbieding.

Ik heb het bericht en een aantal reacties daarom naar de rubriek "Algemeen" verplaatst. Zulke tips mogen ook in de rubriek "Koffiehoekje" worden geplaatst, dat verdient eigenlijk de voorkeur. Net als bij "Aangeboden" kunnen dan alleen ingelogde gebruikers het bericht lezen, en mensen die strict voor volledig onomstreden on-topic zaken komen, hebben die rubriek doorgaans uit staan.

Mogelijk dat ik de regels in de loop van de tijd nog wat aan ga passen, dat zal ik in de rubriek "Forumbeheer" bespreken waar ook een aantal reacties van dien aard naartoe verhuisd zijn.

Samengevat: dit bericht voldoet na verplaatsing naar "Algemeen" en voor zover ik het kan controleren, prima aan de regels. De thread blijft open, maar discussies over de wenselijkheid graag uitsluitend in de rubriek "Forumbeheer".


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum