Kubusradio SANYO RP17-11 (Gezocht)
Beste radiovrienden,
Ik wil mijn dochter binnenkort voor haar veertigste verjaardag een radio uit haar geboortejaar 1971 geven en denk daarbij aan de SANYO RP17-11, zie de foto. De kleur maakt niet uit, als hij maar speelt of te repareren is. Ik hoor graag of iemand er een heeft en dit leuke ding aan mij wil overdoen. Groeten, Paul van der Mast
Kubusradio SANYO RP17-11
Paul,
dat is grappig,
In dezelfde periode (in feite net iets vroeger) van het Sanyo kubusje bracht een andere fabrikant een complementair bolletje uit; de panapet.
Louter informatief: deze is vlot te vinden op biedingssites, maar helaas vrij prijzig. Maar ja, je dochter wordt maar een keer veertig en samen vormen ze een mooi duo...
groeten
Kris
Kubusradio SANYO RP17-11
Hallo Kris,
Ik heb de Panapet in de witte kleur en is, ondanks het royalere aanbod op de diverse veiligsites nog wel te krijgen, echter tegen aanzienlljke prijzen.
Ikzelf heb een witte uitvoering van deze spelende Panapet. Deze Panapets waren begin 70-er jaren een hit.
Groeten,
Paul
--
Kubusradio SANYO RP17-11
Bedankt voor de tip. Er zijn dus nog meer mogelijkheden, zie ik.
Groeten,
Paul van der Mast
Kubusradio SANYO RP17-11
Hallo Paul, Bedankt voor deze tip. Dat kan dus ook een alternatief zijn. Ik ga er eens naar zoeken.
Groeten, Paul vdM
Kubusradio SANYO RP17-11
@ Paul (x2)
t'is me nu duidelijk, geen van jullie beiden heeft de tekst gelezen onder de foto van de panapet ?
groeten
Kris