Achterzijde van Philips radio LOX10T (Gezocht)
Goedendag , ik ben opzoek naar een achterzijde van een Philips transistor radio type :LOX10T uit de jaren 1962/63 . Alvast bedankt . Groet van Jan.v.d.Waal uit Ridderkerk .
Achterzijde van Philips radio L0X10T
Heb niets van radiootje maar wel belangrijk type nummer goed in te tikken.
Anders gaat bij zoeken fout, laat staan bij het vinden.
Is een 0 en geen "O"
Achterzijde van Philips radio LOX10T
Dag Jan, is wat je hebt niet meer te herstellen?.
Groet, Ben
foto is van internet.
Achterzijde van Philips radio L0X10T
Dag Maurice ,bedankt voor je opmerking . Ik heb lang geleden het toestel op een rommelmarkt gekocht .Echter de achterzijde was er niet bij . Dus zoek ik dat gedeelte . Het geheel ziet er nog als nieuw uit . Groet van Jan .
Dag Ben ,ik heb het toestel jaren geleden gekocht op een rommelmarkt ,het geheel ziet er als nieuw uit . Echter de achterzijde was er niet bij ,dus mogelijk heeft iemand er een liggen ,en een sloper is ook welkom . Groet van Jan .
Goedenavond Ben , zou de afgebeelde achterzijde te koop zijn ? Zo ja kun je mij dat mogelijk vertellen ? Groet van Jan.v.d.Waal uit Ridderkerk .
Dag Jan, het plaatje is van van radiomuseum.xxx en lijkt mij niet te koop.
Wat ik nog dacht, als er niemand is die een achterwandje heeft om het dan zelf te maken.
Daarbij denk ik aan een zeepdoosje in de juiste kleur en dan met geduld op maat maken.
Maar origineel is natuurlijk mooier.
Groet, Ben
Ben , ik ga het proberen met heel dun HGW . Dit materiaal is erg sterk en buigzaam .En goed te verlijmen . Groet van Jan .