Popcorntime bestanden verwijderen (Computertechniek)

door soundman2 @, Wouw, 05-01-2025, 21:54 (2 dagen geleden)
Gewijzigd door Forumbeheer, 07-01-2025, 01:24

Omdat mijn Medion laptop pc met W10 even niet vooruit wilde, kon ik eenzelfde laptopje lenen van een familielid. Mijn eigen pc doet het weer en ik wilde de door mij op het geleende laptopje van de gedownloade bestanden over zetten naar mijn pc. Ik deed dat via een omweg. Ik heb de map downloads gekopieerd naar mijn externe back-up disk, met de intentie om de bestanden die niet van mij waren te wissen van de back-up disk.
Het was voor de meeste bestanden geen probleem, maar de map Popcorntime krijg ik niet meer van de back-up disk af. Ik heb wat opgezocht op het www en vond wat oplossingen, maar die gaan er vanuit dat de bestanden op de pc staan. Die staan daar ook, maar hoeven er voor mij niet af, die pc gaat toch terug. De bestanden op de back-up disk krijg ik niet gewist. Kan aan het OS W8.1 liggen, maar ook een PC met W11 krijgt er geen vat op. Ik ben niet de enige die klaagt over verwijderen van Popcorntime. Het is software voor kennelijk illegale download van films etc. In de tijd tot en met W2000, kon je nog gewoon DOS draaien en meestal waren dan dergelijke problemen wel op te lossen.
Die truc lukt helaas niet bij W8.1 en later. Voor de duidelijkheid, de Popcorntime bestanden moeten van de back-updisk, die in het netwerk, gewist worden.
Wie heeft een methode?

Complete draad:

RSS Feed van berichtenreeks