Altijd achter het net (Algemeen)

door ruudam @, Utrecht, 31-07-2025, 00:42 (23 uur en 55 minuten geleden)

Jammer dat als je wat later de site leest ALTIJD achter het net vist bij leuke aanbiedingen.
Want het gaat naar de eerste die reageert, veel aardiger zou zijn, reageren binnen 24 uur, dan door loting door de aanbieder bepalen wie het krijgt. Dan hebben nachtwerkers al ik ook een kans.

Altijd achter het net

door Peter82 @, Chaam, 31-07-2025, 05:55 (18 uur en 43 minuten geleden) @ ruudam

Er is altijd wel iemand die de site wat later leest. Je bent niet alleen die dat wel eens mee maakt. Ongeacht de omstandigheden. Sommige werken overdag en kunnen aanbiedingen overdag ook niet volgen tijdens het werk.

Btw er zijn ook aanbiedingen die ver na 23 uur in de avond gedaan worden.

Aanbiedingen met loting is extra werk voor de aanbieder. Dan is er nog steeds teleurstelling voor wie het niet gewonnen heeft.

Groeten,

Peter

Altijd achter het net

door BenM ⌂ @, Bunschoten, 31-07-2025, 09:09 (15 uur en 28 minuten geleden) @ ruudam
Gewijzigd door BenM, 31-07-2025, 09:37

Ik vind het geweldig dat er forumleden zijn die hier, tegen zeer schappelijke prijzen, mooie spullen aanbieden.

Sorry, Ruud, ik ben het niet eens met je voorstel. Dat maakt het complex. Wie het eerst komt, het eerst maalt vind ik een prima methode. Is transparant voor iedereen, houden zo wat mij betreft!

Maar Ruud, als je iets specifieks zoekt kun je de vraag stellen op dit forum of iemand dat voor je heeft.

--
Met vriendelijke groeten,
Ben

Altijd achter het net

door reneke @, Best, 31-07-2025, 13:02 (11 uur en 36 minuten geleden) @ ruudam

Bekend verhaal, ik ben overdag gewoon werken en dan heb je niet de tijd om de hele dag op een website te kijken.
Denk dat je jezelf daar gewoon bij neer moet leggen.

Vind het alleen jammer dat je het dan af en toe tegen komt dat er voor een appel en een ei hier wat aangeboden wordt om de hobby in leven te houden, wat verkocht wordt en 2 dagen later voor het 5 voudige op marktplaats staat.

Altijd achter het net

door Prosper @, Driebergen, 31-07-2025, 13:14 (11 uur en 23 minuten geleden) @ reneke

Als doorverkopen op MP inderdaad gebeurt moeten we het hier maar duidelijk signaleren. De betrokkene wordt daardoor als "valsspeler" aangemerkt en zal waarschijnlijk minder snel in aanmerking komen voor leuke aanbiedingen

Altijd achter het net

door RenéDaemen @, Zaanstreek, 31-07-2025, 13:20 (11 uur en 18 minuten geleden) @ ruudam

Ruud
Je zult vast wel pauzes hebben op het werk
Kun je opmje smartphone kijken
Ook bij sanitaire stops
Neem aan dat je overdag ook momentjes heb om ff snel te kijken
Voor de aanbieders is dat niet te doen loten zeker als ze waslijsten erop hebben staan
Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Maar iets specifieks kun je ook vragen als je iets zoekt.
Grt René

Altijd achter het net

door Leo Bolier ⌂ @, Goor, 31-07-2025, 13:37 (11 uur en 0 minuten geleden) @ ruudam

Lijkt mij eerlijk gezegd toch geen goed idee.
Ik heb alle tijd aan mezelf maar zit echt niet voortdurend op het forum te loeren op een leuk koopje. Ook ik grijp met enige regelmaat mis.
Wat mij betreft: niet doen.

Altijd achter het net

door Leo Snoeren ⌂ @, Dongen, 31-07-2025, 15:07 (9 uur en 30 minuten geleden) @ ruudam

Hoi Ruud,

Ja, jammer; het is niet anders. Op dit moment geniet ik van mijn vakantie, maar daarbuiten werk ik gewoon 5 dagen per week en heb ook geen tijd om te kijken.

Ja, soms in de lunchpauze: maar als ik dan gezellig met mijn collega's aan een boterham zit ga ik ook niet op mijn telefoon zitten staren. Dan mis ik al die aanbiedingen maar. :-|

Weet je; het is allemaal leuk, maar geen eerste levensbehoefte en je kan het prima missen. Maar om nu alles in een soort loterij aan te bieden gaat me wat te ver. Bovendien is het helder; diegene die het eerst komt is de volgende eigenaar. Met een loting is het ook maar de vraag of dat eerlijk verloopt. Soms zijn er mensen die je het meer gunt dan anderen en dan? :-(

Nee hoor, gewoon zo laten. :)

--
Met vriendelijke groet,

Leo Snoeren

https://www.rrd.link/ (onder constructie)

leosnoeren(apenslingertje)freedom.nl

Altijd achter het net

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 31-07-2025, 21:22 (3 uur en 15 minuten geleden) @ ruudam

Ach ja zo is met heel veel zaken.

Op de Radio beurzen is net zo toch?
1e uur kunnen al de leuke zaken er tussen uit zijn gehaald.
Zie je terug op de foto's.

Maar meestal,, is er zo veel leuks te vinden.
Ook om 1400uur nog.

Op de bekende verkoop sites is bv ook weer jammer als bieders via hele slimme
opdrachten en bied bedrijven in schakelen om de laatste micro seconde over te bieden.

Nee dat is fijn.
Heb al diverse malen mee gemaakt.
Laatste secondes refreshen en verdomd laatste seconden ja hoor vlam, ben je te laat,overboden.
red je nooit meer handmatig.
En overbieden is dan 0,01 boven jouw gestelde max bedrag,dergelijke streken.

Of denk je leuk wat te scoren, niemand heeft gezien(omdat bv in foute hoek stond")
is er een of andere joker met geen enkel belang of interesse,
die dan op diverse fora gaat roep toeteren, moet je kijken....

Ja leuk voor verkoper natuurlijk.
Maar dan zit je met ineens 30 man ipv 3 of 4.

En zo nog hele rits van zaken.

bv nog erger als in een draad van jouw iemand komt, "ik heb een leuke toevoeging",
dan geregeld een ander tussen door komt, die wil ik wel hebben!,
terwijl aanbod aan jouw gericht was.
Is dan maar aan de aanbieder of die gaat voor de tussenwringer
of voor degene waar voor bedoeld was.

Deze maand nog meegemaakt, gelukkig bleek er voldoende en is de zaak netjes onder elkaar verdeeld.
Maar ik had wel even zo iets van, heb dan t fatsoen even een dagje te wachten.
Of in de trant van; als de ander het niet wil, zou ik dan mogen, dergelijke teksten.

De ergernissen heb ik al lang achter mij gelaten.:)

Scoor ik is leuk, anders gewoon een volgende keer.
Is altijd wel weer wat anders wat leuk is.

Hier op forum heb ik meestal de instelling,. Wat leuk voor de 1e, heeft deze mazzel.
En soms ben ik het.

En is er echt iets super dat je al decennia zocht, is mailtje of de vraag stellen.
Blijkt ook gewoon prima te werken.