Was een groot merk ! (Algemeen)
Was een groot merk !
Oke, in o.a. cassette decks.
Toch leuk om dit te bekijken.
https://www.youtube.com/watch?v=WcV1SZOI80w&t=8s
--
A. Ouwehand
Tony Ouwehand
Was een groot merk !
Nakamichi is inderdaad een boeiend merk, maar kijk uit. Op het eerste gezicht zijn zowel het script als de beelden AI gegeneerd, dus er kunnen aanzienlijke fouten inzitten.
Was een groot merk !
Nakamichi is inderdaad een boeiend merk, maar kijk uit. Op het eerste gezicht zijn zowel het script als de beelden AI gegeneerd, dus er kunnen aanzienlijke fouten inzitten.
Gegenereerd 