diensterfgoedrecycling.blogspot.nl (Algemeen)

door Wil ⌂ @, 18-11-2013, 19:00 (3813 dagen geleden)

Ik kwam deze site/blog tegen.
Wat mag ik hiervan denken?
Is het serieus?

Groeten,
Wil.

diensterfgoedrecycling.blogspot.nl

door Leo Snoeren ⌂ @, Dongen, 18-11-2013, 19:12 (3813 dagen geleden) @ Wil

Hoi wil,

Het lijkt me een goed bedoelende knutselaar, die wat materiaal van het stort wil redden..... Is in elk gevel zeker niets wat met de rijksoverheid te maken heeft.... (die hebben wel andere dingen aan hun hoofd dan afgedankte elektronica redden)

--
Met vriendelijke groet,

Leo Snoeren

https://www.rrd.link/ (onder constructie)

leosnoeren(apenslingertje)freedom.nl

diensterfgoedrecycling.blogspot.nl

door GottfriedJulius, 19-11-2013, 11:07 (3812 dagen geleden) @ Leo Snoeren

Nou Leo,

De overheid houdt zich wel vaker bezig met "onzinnige projecten".................
Kijk maar om je heen.


Juul

diensterfgoedrecycling.blogspot.nl

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 18-11-2013, 20:43 (3813 dagen geleden) @ Wil

Het is zo serieus als een hobbysite met 1 radio erop maar kan worden. Of het qua omvang een tweede obsolete technology tellyemuseum wordt (met die spelling) is van te voren natuurlijk niet te zeggen.

Wat wel te zeggen is, is dat de goede man waarschijnlijk een proces aan z'n broek gaat krijgen voor de layout, want de Staat kennende rust daar een stevig copyright op.

diensterfgoedrecycling.blogspot.nl

door henkk56 @, 18-11-2013, 21:22 (3813 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Van de officiële vormgeving is voldoende afgeweken :-) .

Henk

diensterfgoedrecycling.blogspot.nl

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 18-11-2013, 22:46 (3813 dagen geleden) @ Wil

Is natuurlijk totaal als grap bedoeld.
Kennelijk wordt de beste zo thuis benoemd, "dienst recycle"of zo iets.

Overigens is het een pracht radio.
Heb zelf ook deze staan.(2x 60Watt)
22AH794
Tevens een 796 welke (2x 75 Watt)

[image]

diensterfgoedrecycling.blogspot.nl

door Ed van der Weele † @, Zeist, 19-11-2013, 00:14 (3813 dagen geleden) @ Wil

Iemand die zich gruwelijk verveelt.

www.onterfdgoed.nl

door Roland Huisman @, Zwolle, 19-11-2013, 11:30 (3812 dagen geleden) @ Wil

Toch wordt er wel gewerkt aan collecties van
failliete musea om dit allemaal weer onder te brengen.

http://www.onterfdgoed.nl

Als de overheid zijn subsidiekraan dichtdraait komt er
een hoop ouwe meuk op straat te staan...

Groeten, Roland

www.onterfdgoed.nl

door soundman2 @, Wouw, 19-11-2013, 11:37 (3812 dagen geleden) @ Roland Huisman

Toch wordt er wel gewerkt aan collecties van
failliete musea om dit allemaal weer onder te brengen.

http://www.onterfdgoed.nl

Als de overheid zijn subsidiekraan dichtdraait komt er
een hoop ouwe meuk op straat te staan...

Groeten, Roland

Uiteraard is het verleden belangrijk en moet de kennis en kunde overgedragen worden aan de volgende generaties. Alleen de kosten vind ik altijd zo dubieus.
Neem nou bijv een schilderij. Het kan erg mooi zijn, maar zolang niet zeker is dat het van een bekende kunstenaar is, is het heel veel minder waard.....
Mooi schilderij 1000 euro, ontdekt men de naam van Gogh, kost het ineens een miljoen.
Het is net als met de radio, wat de gek er voor over heeft.

Soundman2

www.onterfdgoed.nl

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 19-11-2013, 12:29 (3812 dagen geleden) @ soundman2

Het gaat hier om de kosten van exploitatie, niet om de waarde van de verzamelde of te verzamelen objecten.

www.onterfdgoed.nl

door Ed van der Weele † @, Zeist, 19-11-2013, 12:13 (3812 dagen geleden) @ Roland Huisman

Maar deze stichting heeft niets met de overheid te maken, het is een particulier initiatief.
In tegenstelling wat de maker van die onzinpagina ons wil laten geloven dat de overheid zich bezighoudt met afgedankte huisraad.

www.onterfdgoed.nl

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 19-11-2013, 12:31 (3812 dagen geleden) @ Ed van der Weele †

Nou, ik denk eigenlijk niet eens dat hij ons dat wil laten geloven. Indien hij vanwege de slecht gekopieerde huisstijl voor de rechter komt, zal hij zich ongetwijfeld beroepen op zijn recht op parodie.

www.onterfdgoed.nl

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 19-11-2013, 12:35 (3812 dagen geleden) @ Roland Huisman

Mooi dat er zo'n initiatief bestaat. Met 3 man heb je te weinig expertise dus ik neem aan dat ze sterk leunen op de binnen de musea aanwezige kennis.

powered by my little forum