aangeboden - boekje schakelen met transistors (Aangeboden)

door Matthias Meijer ⌂ @, Dordrecht, 01-05-2010, 15:19 (5112 dagen geleden)

Hallo,

Hierbij aangeboden het boekje Schakelen met transistors van Sjobbema. 5de druk uit 1964.

Boekje is in goede staat.

5 euro.

Ophalen in Dordrecht of opsturen.

[image]

aangeboden - Philips HiFi bandrecorder voor onderdelen

door Matthias Meijer ⌂ @, Dordrecht, 01-05-2010, 17:24 (5112 dagen geleden) @ Matthias Meijer

Tevens nog aangeboden een Philips HiFi bandrecorder van begin jaren 70 voor onderdelen. Is niet geheel compleet meer, diverse dropvetersporen, plastic kap is nog wel gaaf, fineer langs de rechterrand daarvan heeft een butsje, zie foto's.

Ophalen (voor niks) in Dordrecht, moet snel weg, anders sloop ik hem verder.

[image]

aangeboden - Philips HiFi bandrecorder voor onderdelen

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 01-05-2010, 20:03 (5112 dagen geleden) @ Matthias Meijer

Zat daar geen motor (met opschriften) meer in toevallig? (anderen zullen zich afvragen waarover dat gaat, maar dat komt later nog wel denk ik). Zo aan het schema te zien is de recorder zelf een Oostenrijker?

aangeboden - Philips HiFi bandrecorder voor onderdelen

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 02-05-2010, 05:18 (5111 dagen geleden) @ Matthias Meijer

Matthias,

Da's Mooi, een kap en een tussen wiel
Is de 4407 als goed is en is mijn recorder weer netjes.

Spreken we van de week wel af,
(heb het boek nog niet uit :)) )


[image]

aangeboden - Telefunken HiFi tuner

door Matthias Meijer ⌂ @, Dordrecht, 01-05-2010, 17:26 (5112 dagen geleden) @ Matthias Meijer

Aangeboden een Telefunken HiFi tuner.

Werkt nog wel. Kast heeft wat gebruikssporen.

Moet op korte termijn opgehaald worden (voor niks), anders gaat hij uit elkaar voor nog een paar onderdelen.

[image]

aangeboden - Telefunken HiFi tuner

door kris ⌂ @, Gent, België, 03-05-2010, 23:59 (5110 dagen geleden) @ Matthias Meijer

de tuner mag je voor mij even bijhouden. Ik moet bij Marcel Van grinsvelden langs

groeten

Kris

aangeboden - Telefunken HiFi tuner

door Matthias Meijer ⌂ @, Dordrecht, 04-05-2010, 11:14 (5109 dagen geleden) @ kris

Prima, Kris.

Laat maar weten wanneer je in de buurt bent.

Groeten,

Matthias

aangeboden - stapeltje Japanse tv / video documentatie

door Matthias Meijer ⌂ @, Dordrecht, 04-05-2010, 20:32 (5109 dagen geleden) @ Matthias Meijer

Aangeboden nog een stapeltje Japanse tv en video documentatie.

Gratis op te halen, anders gaat het over een paar weken bij het oud papier.

Groeten,

Matthias

[image]

aangeboden - stapeltje Japanse tv / video documentatie

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 05-05-2010, 00:05 (5109 dagen geleden) @ Matthias Meijer

Hallo Matthias,

Om het bij het oud papier te gooien is ook zonde. Kan het mee naar de eerstvolgende NVHR-beurs?
Dan wil ik het wel scannen en in de schematheek plaatsen.

Groeten,
Paul

Forumbeheer

aangeboden - stapeltje Japanse tv / video documentatie

door Matthias Meijer ⌂ @, Dordrecht, 05-05-2010, 21:44 (5108 dagen geleden) @ Forumbeheer

Hallo Paul,

Ik zal de documentatie voor je bewaren.

Groeten,

Matthias

aangeboden - stapeltje Japanse tv / video documentatie

door Paul Brouwer @, Haarlem, 06-05-2010, 19:55 (5107 dagen geleden) @ Matthias Meijer

Hallo Matthias,

Waarvoor dank. :)

Groeten,
Paul

--
[image]

powered by my little forum