Wie weet waar deze site is gebleven? (Algemeen)

door Leo Snoeren ⌂ @, Dongen, 06-05-2010, 20:59 (5107 dagen geleden)

Beste forumlezer,

In het verleden heb ik regelmatig informeren over Philips transistor apparaten van deze site gehaald: http://www.oudio.nl/
Helaas werkt deze site niet meer, behalve dan een groot, groen vlak, met de naam. Alle andere snelkoppelingen zijn weg......

Wie weet van wie deze site was en waar de informatie gebleven is, of wat de nieuwe url is van deze site.... Een mogelijk mailadres van de (voormalige) eigenaar kan ook helpen.

Ik ben benieuwd,

Leo

--
Met vriendelijke groet,

Leo Snoeren

https://www.rrd.link/ (onder constructie)

leosnoeren(apenslingertje)freedom.nl

Wie weet waar deze site is gebleven?

door Matthias Meijer ⌂ @, Dordrecht, 06-05-2010, 22:00 (5107 dagen geleden) @ Leo Snoeren

Het lijkt er op alsof de eigenaar/maker de site opnieuw aan het ontwerpen is. Daar hopen we dan maar op, ik was daar zelf ook een regelmatige bezoeker.

Groeten,

Matthias

Wie weet waar deze site is gebleven?

door johanvisser, 07-05-2010, 14:50 (5106 dagen geleden) @ Matthias Meijer

Ik krijg de site ook niet. Misschien gecrashed of gehacked.
Hij was van Gijs de Jonge (NVHR lid).
Het laatste mail adres dat ik heb is van 2005, maar je kunt proberen:
gijs(at)oudio.nl.

Ik had een speciale relatie met deze site, omdat dit de nieuwe Philips HiFi serie betreft vanaf 1966, waarvan ik kwaliteits manager was.
Ik zal hem es een mail sturen.
johan v

Wie weet waar deze site is gebleven?

door johanvisser, 07-05-2010, 21:01 (5106 dagen geleden) @ johanvisser

Ik heb inmiddels bericht van de websitemaker, Gijs de Jonge:

Het klopt dat de site tijdelijk uit de lucht was. Ik was bezig met een restyling c.q. nieuw jasje, maar heb dat door drukke nevenwerkzaamheden voorlopig moeten uitstellen.
Ik ben van mening dat de bezoeker daar geen hinder van dient te ondervinden en heb per direct alle content weer online gezet.
Mijn excuses voor het ongemak.

Dus de site moet nu weer bereikbaar zijn.
veel plezier,
johan V:-P :-P ;-)

Wie weet waar deze site is gebleven?

door Leo Snoeren ⌂ @, Dongen, 08-05-2010, 10:24 (5105 dagen geleden) @ johanvisser

Hallo Johan,

Geweldig: de site is er weer! Ik ben bezig met de restauratie van een Philips 22RH590 met tuner 22RH691 en bijbehorende draaitafel 22RHnogiets (weet ik even niet) Een hoop informatie heb ik van deze site gehaald: jammer dat een aantal links nu niet meer werken (schema's, folders, etc) Nou ja, in elk geval kan ik nu de eigenaar benaderen via mail en vragen om wat documentatie als dat nodig is.

Bedankt!

Leo

--
Met vriendelijke groet,

Leo Snoeren

https://www.rrd.link/ (onder constructie)

leosnoeren(apenslingertje)freedom.nl

Wie weet waar deze site is gebleven?

door oudio, 08-05-2010, 10:37 (5105 dagen geleden) @ Leo Snoeren

Beste vintage liefhebbers,

De oudio.nl site is weer in de lucht.
Momenteel wordt er gewerkt aan een restyling, waardoor bepaalde links nog niet geactiveerd zijn.
Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Gijs de Jonge

www.oudio.nl
www.impact-audio.nl

powered by my little forum