My Little Pony (Algemeen)

door Patrick Meersman, 20-05-2010, 13:45 (5093 dagen geleden)

Heden namiddag was dit forum voor korte tijd onbereikbaar. Geen wereldschokkend nieuws, gewoon effe ter melding aan het forumbeheer. Misschien weet hij wat er aan de hand was. Onderstaand "screen shot" toont de foutmelding die ik te zien kreeg.

[image]

My Little Pony

door Armand @, België, 20-05-2010, 18:35 (5093 dagen geleden) @ Patrick Meersman

Had daarstraks hetzelfde probleem.|-( |-(

Mvgr,
Armand

My Little Forum

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 20-05-2010, 23:04 (5092 dagen geleden) @ Patrick Meersman

Patrick,

Het forum draait op een webspace die onder andere gebruik maakt van een SQL-server om gegevens uit de PHP-databases te halen. Zo nu en dan komt het voor dat één van de voor dit forum benodigde services om wat voor reden dan ook tijdelijk "uit de lucht" is en verschijnt er deze melding.

Helaas is mijn bij mijn webprovider de laatste maanden nogal in de weer met het vervangen/upgraden van zowel hardware als software, waar deze "ellende" vandaan komt.

MyLittleForum is de bron waar het basis pakket van deze gratis software voor dit forum vandaan komt. Waar deze melding met verwijzing naar My Little Forum vandaan komt is mij nog een raadsel.

Paul
Forumbeheer

powered by my little forum