Schema HP 8694B BWO module (Gezocht)

door Patrick Meersman, 02-07-2010, 11:45 (5050 dagen geleden)

Ik ben op zoek naar het schema van de HP 8694B Backward Wave Oscillator module (foto gevonden op het net). De blauwe doos in het frame, de BWO zelf, heb ik, maar er zijn nog een paar aansluitingen die ik niet weet.

De draden van de connector zijn door een vorige eigenaar afgeknipt zonder ze te markeren. De draden voor de heater (gloeidraden) heb ik al gevonden en de uitgangsconnector (N Female) hangt er gelukkig ook nog aan (connector assembly onderaan de blauwe doos op de foto).

Voor zover ik kan zien op de foto zitten er transistoren op de print. Mijn excuses als er toch nog andere buizen in zitten.


Alvast bedankt.

Patrick


[image]

Schema HP 8694B BWO module

door Marc Scheerders @, 06-07-2010, 06:24 (5046 dagen geleden) @ Patrick Meersman

Ik weet niet of je veel met het schema gaat kunnen doen - de draden van de BWO worden niet ge-identificeerd.
Uit de manual na vervanging van de buis:

"...connect BWO tube leads to appropriate A3 terminals (use tube data sheet to identify leads)"

Het meest relevante stukje uit het schema:
[image]

Als je nog meer info/scans uit de manual wil (of een foto van een 8692A die ik bezit) geef je maar een seintje

mvg,
Marc.

Schema HP 8694B BWO module

door Patrick Meersman, 06-07-2010, 10:57 (5046 dagen geleden) @ Marc Scheerders

Bedankt voor je reactie, Marc.

Voor zover ik kan zien op je scan staan bij elke draadkleur de spanningen of andere info vermeld. Dat is net wat ik zocht!

Is het mogelijk om een grotere scan te maken zodat een en ander wat makkelijker te lezen is? Mail hem maar en laat maar weten hoeveel de kosten voor het scannen bedragen.

Alvast bedankt!

mvg,
Patrick

Schema HP 8694B BWO module

door Patrick Meersman, 06-07-2010, 20:00 (5046 dagen geleden) @ Patrick Meersman

Ik ben inmiddels in het bezit van de nodige gegevens.

Bedankt.

powered by my little forum