Rare vraag. (Algemeen)

door Hans van Kampen @, Voorhout, 21-12-2018, 21:21 (1954 dagen geleden)

Hallo forumlezers,

Een vriend van mij vroeg waar die (plexi)glazen platen op een statief voor dienen voor bij grote sprekers zoals hier op een screenshot met Obama (rood omcirkeld)) en op het eerste gezicht vreemd om er hier mee te komen maar zou het iets met het geluid te maken kunnen hebben en ik weet niet of onze tonmeister meeleest en er een antwoord op kan geven. Is mij nooit opgevallen maar mijn vriend ziet dat vaker bij grote sprekers op tv twee van die schuin staande platen bij de microfoons.

Ik moest het antwoord schuldig blijven aan mijn vriend.

[image]

Dank alvast.

;-)
Hans

--
Hans van Kampen

Rare vraag.

door harry @, Oisterwijk, 21-12-2018, 21:35 (1954 dagen geleden) @ Hans van Kampen

Ik heb ooit eens gehoord van kogelwering.

Groet Harry

Rare vraag.

door Hans van Kampen @, Voorhout, 21-12-2018, 22:30 (1954 dagen geleden) @ harry

Lijkt me van niet Harry want bied maar weinig bescherming als het kogelwerend glas zou zijn.

;-)
Hans

--
Hans van Kampen

Rare vraag.

door soundman2 @, Wouw, 21-12-2018, 22:06 (1954 dagen geleden) @ Hans van Kampen
Gewijzigd door soundman2, 21-12-2018, 22:12

Die vaag heb ik ook eens ergens gesteld. het schijnt een soort autocue te zijn, spiegelende schermpjes, waarop tekst wordt geprojecteerd.
Hier een advertentie van een aanbieder. Zoek ook eens op presidential autocue.
https://www.neiltanner.com/presidential-teleprompter/

https://www.freetelepromptersoftware.com/product/presidential-teleprompter/

Helemaal duidelijk, dank.

door Hans van Kampen @, Voorhout, 21-12-2018, 22:29 (1954 dagen geleden) @ soundman2

Ik heb het gezien Henk, een autoque systeem zoals bij de tv wordt gebruikt maar dan met een camera er achter.

[image]

[image]

;-)
Hans

--
Hans van Kampen

Helemaal duidelijk, dank.

door Roland Huisman @, Zwolle, 22-12-2018, 00:17 (1954 dagen geleden) @ Hans van Kampen

Dus nu kunnen we eerdaags een foutloze speech van Hans gaan verwachten. :th
Ik ben benieuwd wat er op de agenda staat ;-)

Helemaal duidelijk, dank.

door Hans van Kampen @, Voorhout, 22-12-2018, 08:53 (1954 dagen geleden) @ Roland Huisman

Nou zet je me wel voor het blok Roland:-D

--
Hans van Kampen

powered by my little forum