aangeboden diversen (Aangeboden)

door g-rely @, Lelystad, 18-12-2010, 10:22 (4880 dagen geleden)

TV's 36 cm.
1 Philips KTV met slechte Focus
1 Erres 120252XB/04L
1 Philips 12 TX3501/00S
1 Oude beveiligings-camera LDH 0050/00
1 100 V versterker LBD 8120
1 Lenco platenspeler klein model

Elk apparaat voor €5 per stuk, wel afhalen in A'dam

Kreeg de foto's niet ge-upload, bij interesse stuur ik een jpg.

aangeboden diversen

door Bert @, Zeist, 18-12-2010, 19:35 (4880 dagen geleden) @ g-rely

Als de Camera nog werkt wil ik hem wel overnemen

Bert Zeist;-)

aangeboden diversen

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 18-12-2010, 22:08 (4880 dagen geleden) @ g-rely

Kreeg de foto's niet ge-upload, bij interesse stuur ik een jpg.

Via het knopje "Foto's" naast het tekstvak zouden foto's gewoon te uploaden moeten zijn.
Het kan zijn dat de foto's qua formaat te groot zijn. Dan worden zij geweigerd.

Groet,
Paul
Forumbeheer

aangeboden diversen

door Matthias Meijer ⌂ @, Dordrecht, 18-12-2010, 22:37 (4880 dagen geleden) @ Forumbeheer

Wat ik verder een beetje verwarrend vind, en dat kan er mee te maken hebben, is de knop 'link' en de knop 'URL'.
Beide hebben eenzelfde soort functie, en om het weer wat lastiger te maken heet jouw URL knop op het NFOR 'afbeelding' voor als je een link naar een afbeelding op een andere site wilt maken.
Het enige verschil tussen die twee is de HTML opmaak tussen [] die dan toegevoegd wordt.

Ik zou dan als suggestie voor die knop URL willen doen om die ook maar 'afbeelding' te noemen, en dan als mouse-over een verduidelijkende tekst zoals op het NFOR, namelijk een HTML link naar een afbeelding op een site elders.

Groeten,

Matthias

aangeboden diversen

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 18-12-2010, 23:57 (4880 dagen geleden) @ Matthias Meijer

Hallo Matthias,

Het heeft meerdere redenen waarom dit zo genoemd is:
1. het woord "afbeelding" is te groot voor het knopvlak
2. het knopvlak laat zich niet zomaar vergroten

Tevens wordt de verwarring alleen maar groter door de tekst "afbeelding" te gebruiken omdat men dan eerder geneigt zou zijn deze knop gebruiken voor het uploaden van foto's dan de "Foto's" knop.

Over die "hover over" tekst ga ik nog eens nadenken. Zelf vind ik het super irritant als er spontaan een tekst op mijn scherm verschijnt als ergens met de muis overheen gegaan wordt.

Groeten,
Paul
Forumbeheer

Alsnog foto's bij diversen aangeboden

door g-rely @, Lelystad, 18-12-2010, 22:58 (4880 dagen geleden) @ g-rely

N.a.v. reacties, de resolutie was te hoog waardoor ik de jpg's niet ge-upload kreeg.

[image][image][image][image][image][image]

powered by my little forum