manual soundmix 5 (Gezocht)

door audiopartner, 22-12-2010, 10:52 (4875 dagen geleden)

hallo, ben nieuw op dit forum.

Mocht onlangs een systeem voor een school afregelen, hier zit een soundmix-5 in van philips. Wellicht een mengpaneel wat origineel philips is, zo'n 30 jaar terug.

aangezien de documentatie verder ontbrak, ben ik op zoek naar de manual om wat zaken op schrift te stellen voor een juiste instelling.

Ik hoop dat iemand me kan helpen aan een scan of kopie.

groet jurjen

manual soundmix 5

door soundman2 @, Wouw, 23-12-2010, 08:42 (4874 dagen geleden) @ audiopartner

hallo, ben nieuw op dit forum.

Mocht onlangs een systeem voor een school afregelen, hier zit een soundmix-5 in van philips. Wellicht een mengpaneel wat origineel philips is, zo'n 30 jaar terug.

aangezien de documentatie verder ontbrak, ben ik op zoek naar de manual om wat zaken op schrift te stellen voor een juiste instelling.

Ik hoop dat iemand me kan helpen aan een scan of kopie.

groet jurjen

Dag Jurjen,
ik heb in elk geval wel wat liggen over die mixer, maar ben een paar dagen van huis.
Volgens mij heb ik een uitgebreide folder en de servicemanual.
29 december ben ik weer terug in NL

Henk Roovers

manual soundmix 5

door woodencup, 31-12-2010, 11:42 (4866 dagen geleden) @ soundman2

Hallo,

er staat er een op marktplaats en ik vroeg me af of het wat was. Ik zou ook graag het schema eens willen zien!

gr
theo

manual soundmix 5

door audiopartner, 01-01-2011, 16:19 (4865 dagen geleden) @ woodencup

ik zie geen advertentie voor een soundmix staan??

Of het wat is, deze doet het nog goed, een vu meter is kapot, maar de audio is goed. Hier is geen intensief gebruik en vervoer geweest, en dat geeft de meeste slijtage. Soundman2 weet wellicht meer over de kwaliteit, heb wel bij prof.audio gewerkt, maar dit was ver voor mijn tijd....

manual soundmix 5

door woodencup, 05-01-2011, 10:31 (4861 dagen geleden) @ audiopartner

http://link.marktplaats.nl/404741623 Dat is toch waar we het over hebben?

gr
theo

manual soundmix 5

door audiopartner, 05-01-2011, 10:44 (4861 dagen geleden) @ woodencup

ja, dit is het mengpaneel, kwam niet in mijn zoekresultaat, door een andere spelling. Of je er wat mee kunt, even de info van henk afwachten, denk dat o.a. fantoom ontbreekt en dan zijn condensatormicrofoons niet van toepassing.

manual soundmix 5

door Laurens48711, 14-01-2011, 14:07 (4852 dagen geleden) @ audiopartner

Hoi Soundman2,

Heb je voor mij ook een kopie van de folder en de service manual?

manual soundmix 5

door Martijn., 29-01-2011, 12:02 (4837 dagen geleden) @ Laurens48711

Laatst heb ik een dergelijk mengpaneel over kunnen nemen. Mocht iemand voor mij een service manual/schema`s hebben, dan ben ik daar erg benieuwd naar:-)

Vriendelijke groeten.

powered by my little forum