tv link (Toestel of techniek)

door rondej, 19-03-2011, 01:02 (4796 dagen geleden)

waar oude video's al niet goed voor zijn kreeg een partij van 60 videorecorders binnen bij mij in de kringloopwinkel van de omroep waarvan er sommige waren voorzien van tv link erg handig om een tv zonder scartaansluiting op een digitenne tuner aan te sluiten kan ook met een dvd speler video maakt van het inkomende scartsignaal een mooi uhf kanaal 36 van. grappig te kijken op een zwart/wit tv naar digitenne

tv link

door soundman2 @, Wouw, 19-03-2011, 07:54 (4796 dagen geleden) @ rondej

waar oude video's al niet goed voor zijn kreeg een partij van 60 videorecorders binnen bij mij in de kringloopwinkel van de omroep waarvan er sommige waren voorzien van tv link erg handig om een tv zonder scartaansluiting op een digitenne tuner aan te sluiten kan ook met een dvd speler video maakt van het inkomende scartsignaal een mooi uhf kanaal 36 van. grappig te kijken op een zwart/wit tv naar digitenne

Wat is daar zo bijzonder aan? bijna alle video's kunnen kiezen tussen opname van antenne of een extern signaal. Dat komt dan vanzelf ook op de RF uitgang terecht.
Ik heb ooit maar een recorder gezien, waar geen modulator inzat en dat was volgens mij een model van Blaupunkt.


Soundman2

tv link

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 19-03-2011, 10:33 (4796 dagen geleden) @ soundman2

Akai was erg goed in het weglaten van de modulator. Niet lang daarna gingen ze failliet ;-)

tv link

door françois, 19-03-2011, 15:16 (4796 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Loewe heeft indertijd ook toestellen gehad zonder modulator ingebouwd.

tv link

door Hugo Sneyers ⌂ @, Tongeren, België, 21-03-2011, 09:33 (4794 dagen geleden) @ françois

Ook mijn Philips VR550 heeft geen modulator meer aan boord.

Groeten ... Hugo Sneyers

tv link

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 21-03-2011, 09:42 (4794 dagen geleden) @ Hugo Sneyers

Tsja, Funai... Die hebben ooit het bezuinigen uitgevonden, en dat terwijl het echte Japanners zijn en geen Chinezen.

tv link

door rondej, 21-03-2011, 21:13 (4794 dagen geleden) @ soundman2

bij nadere bestudering heeft soundman gelijk rest mij eigenlijk 1 vraag wat tv link wel inhoud het gaat toch om een partij videorecorders uit 2003 heb geprobeerd er wat over te vinden maar kwam er niet uit.
groeten Ron

powered by my little forum