telefoonversterker (Gezocht)

door G Oudejans @, 17-01-2023, 19:27 (465 dagen geleden)

Hallo iedereen,Ik ben op zoek naar deze oude telefoonversterker van de PTT
Als iemand deze nog heeft liggen en wil verkopen houdt ik me gaarne aanbevolen
Prijs komen we wel uit denk ik
MVG Gerard

[image]

[image]

telefoonversterker

door Henk Waardenburg @, Doesburg, 18-01-2023, 17:27 (464 dagen geleden) @ G Oudejans

Hallo Gerard,

Even voor alle zekerheid: het apparaatje in de afbeelding is een extra bel met regelbaar volume. Er is geen sprake van enige versterking van het telefoonsignaal.
Als dit duidelijk is dan heb ik er hier een voor je.
Mag weg tegen verzendkosten.

Stuur me bij belangstelling maar een PM.

Met vriendelijke groet,

Henk Waardenburg

telefoonversterker

door G Oudejans @, 18-01-2023, 19:55 (464 dagen geleden) @ Henk Waardenburg

Beste Henk Waardenburg ,
Als U ook de dubbelle stekker erbij kan leveren zou ik graag de regelbare belversterker van U ontvangen.
Wanneer U deze niet heeft houdt ik het nog even in beraad,
MVG Gerard

telefoonversterker

door soundman2 @, Wouw, 18-01-2023, 20:20 (464 dagen geleden) @ G Oudejans

Die doorlusstekers zijn redelijk gangbaar, dus niet erg zeldzaam/ Ik denk dat je die bij de lokalekringloper ook wel aantreft

telefoonversterker

door G Oudejans @, 18-01-2023, 21:36 (464 dagen geleden) @ soundman2

Beste Henk
stuur mij de regelbare telefoonbel met of zonder stekker en stuur mij via de email de kosten en rekeningnummer zodat ik dit kan overmaken naar jou
MVG Gerard

telefoonversterker

door soundman2 @, Wouw, 18-01-2023, 21:45 (464 dagen geleden) @ G Oudejans

Beste Henk
stuur mij de regelbare telefoonbel met of zonder stekker en stuur mij via de email de kosten en rekeningnummer zodat ik dit kan overmaken naar jou
MVG Gerard

Je bedoelt toch Henk Waardenburg, ik heb zo'n ptt bel niet
gr Soundman2

telefoonversterker

door Henk Waardenburg @, Doesburg, 19-01-2023, 08:00 (463 dagen geleden) @ G Oudejans

Je hebt mail (als het goed gaat, check ook je spam-box)

telefoonversterker

door G Oudejans @, 19-01-2023, 14:42 (463 dagen geleden) @ Henk Waardenburg

Hallo Henk'
Nog geen mail ontvangen ook niet in de spambox.
MVG Gerard

telefoonversterker

door Henk Waardenburg @, Doesburg, 20-01-2023, 09:33 (462 dagen geleden) @ G Oudejans

Gerard,

Wat ik ook doe niets schijnt jou te bereiken.
Ook mijn antwoord op jouw mail via het buizenforum schijnt in de "bitemmer" gevallen te zijn.
Ik geeft het op.
Het spul verdwijnt weer in de rommelbak.

MVG,

Henk

telefoonversterker

door soundman2 @, Wouw, 20-01-2023, 11:36 (462 dagen geleden) @ Henk Waardenburg

Gerard,

Wat ik ook doe niets schijnt jou te bereiken.
Ook mijn antwoord op jouw mail via het buizenforum schijnt in de "bitemmer" gevallen te zijn.
Ik geeft het op.
Het spul verdwijnt weer in de rommelbak.

MVG,

Henk

Mogelijk is het emailadres een keer fout ingevoerd. Je kunt het als bezoeker niet naslaan. Als de tegenpartij via het envelopje antwoord als extra bij het forumbericht, komt het goede emailadres in elk geval wel in je emailbox.

telefoonversterker

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 21-01-2023, 03:02 (462 dagen geleden) @ Henk Waardenburg

Mailen via het buizenforum moet je voorlopig even vergeten; als het aankomt is dat mooi meegenomen. De updates die dat probleem verhelpen zal ik daar binnenkort aankondigen.

Echter op het transistorforum hoort de mail in principe gewoon te werken, maar als mail alsnog niet lijkt aan te komen - mail heeft nooit afleveringsgarantie gehad en met de rare capriolen die providers uithalen om spam te voorkomen is dat slechter dan ooit - is het verstandig als een van jullie je mailadres bijvoorbeeld met het woord aapje en het woord punt erin in plaats van de tekens in een bericht plaatst. Liever niet letterlijk je mailadres plaatsen, om o.a. automatisch oogsten i.v.m. spam te voorkomen.

telefoonversterker

door Henk Waardenburg @, Doesburg, 21-01-2023, 10:21 (461 dagen geleden) @ Forumbeheer

LS,

Het gekke is dat ik wel een mail van Gerard heb ontvangen maar mijn antwoorden niet bij hem lijken aan te komen.
Een discrepantie tussen Gmail en Outlook ofzo?

MVG

Henk

telefoonversterker

door Henk Waardenburg @, Doesburg, 21-01-2023, 10:33 (461 dagen geleden) @ Forumbeheer

LS,

Wim Schoonhoven is zo vriendelijk geweest om te proberen te helpen.
Ik heb van hem een berichtje gehad.
Nu ben ik benieuwd of mijn reactie op zijn berichtje aankomt.....
(Hij heeft ook een gmail account)

MVG

Henk

telefoonversterker

door Wim Schoonhoven @, Eemnes, 21-01-2023, 12:14 (461 dagen geleden) @ Henk Waardenburg

Henk, Ik heb je bericht ontvangen en ook beantwoord.

--
Wim Schoonhoven

powered by my little forum