Display Electronica (Algemeen)

door Arjan Havelaar @, 09-06-2023, 17:28 (323 dagen geleden)

Beste forumleden,

Zijn er onder jullie die in de buurt van Display Electronica in Haarlem wonen?
Ik probeer al langere tijd contact te krijgen, zowel telefonisch als per mail, maar krijg geen gehoor. Voor zover ik weet bestaan ze nog wel. Iemand die er meer van weet?

Met vriendelijke groet,

Arjan Havelaar

Display Electronica

door Mans Veldman @, Leidschendam, 09-06-2023, 18:10 (323 dagen geleden) @ Arjan Havelaar

Display Haarlem (Henk Boogaard) bestaat nog gewoon.
Ik denk dat je transistor forumbeheer (Maarten) even moet contacten. Hij heeft ook een zaak in Haarlem en kent Henk.

Display Electronica

door Bapaktua ⌂ @, Haarlem, 09-06-2023, 18:44 (323 dagen geleden) @ Mans Veldman
Gewijzigd door Bapaktua, 09-06-2023, 18:46

Hier is zijn website. Je kan hem ook een berichtje sturen :-( .
Ik kom daar regelmatig maar vaak neemt hij de telefoon niet op.
Hij is véél te druk met klanten of het uitpakken van spullen in zijn winkel.
ruud.
https://display-elektronica.nl/

Display Electronica

door Arjan Havelaar @, 09-06-2023, 18:49 (323 dagen geleden) @ Bapaktua

Hallo Ruud,

Zoals ik schreef heb ik gemaild. Maar daar krijg ik ook geen reactie op.

Met vriendelijke groet,

Arjan

Display Electronica

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 10-06-2023, 02:25 (323 dagen geleden) @ Arjan Havelaar

Als het even lukt ga ik er morgen langs. PM me eventueel even hoe/naar welk adres je mailcontact opgenomen hebt en met welke vraag.

Display Electronica

door Arjan Havelaar @, 10-06-2023, 12:15 (322 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Bedankt Maarten. Ik heb je en PM gestuurd.

Display Electronica

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 10-06-2023, 19:26 (322 dagen geleden) @ Arjan Havelaar
Gewijzigd door Maarten Bakker, 10-06-2023, 19:34

Ik heb jou ook een PM gestuurd.

Voor de meelezers: het contactformulier lijkt niet altijd goed te werken. Henk gaat klagen bij zijn shopprovider.

Voor degenen die Japanse transistoren willen bestellen bij Display: de 2SA en 2SB reeksen staan online, de 2SC en 2SD reeksen helaas nog niet maar ook daar wordt aan gewerkt.

Ik weet inmiddels ook uit ervaring dat het invoeren van producten gewoon veel werk is. Display heeft ongeveer de helft van het complete elektronica-assortiment inmiddels online staan. Bij het Display zoals ik dat uit m'n jeugd ken, stonden er eigenlijk altijd wel 2 of meer man op een filiaal. Nu doet Henk het met een veel groter assortiment, en naast elektronica ook modelbouw, grotendeels alleen.

Display Electronica

door F2ride2001 @, 12-06-2023, 09:58 (320 dagen geleden) @ Maarten Bakker

En dat mag ook wel eens gezegd worden :)

Display Electronica

door Goldline @, Oranjedorp, 12-06-2023, 19:30 (320 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Fijn dat er nog een echte onderdelen zaak is ,waar je gewoon heen kan gaan!
Advies : 2 minuten lopen vanaf treinstation Haarlem.

--
Cees PA1DBA

Display Electronica

door Bapaktua ⌂ @, Haarlem, 12-06-2023, 20:34 (320 dagen geleden) @ Goldline

En 1 minuut lopen van het busstation met lokale en regionale bus verbindingen.:-)
ruud

powered by my little forum