Schema Garrard SP20 is aan de schematheek toegevoegd. (Toestel of techniek)

door soundman2 @, Wouw, 20-04-2010, 21:46 (5137 dagen geleden) @ Forumbeheer

Aanvankelijk reageerde ik op een topic waarin vermeld wordt dat het schema in de schematheek staat. Ene Hr of dame Verbeek kwam met foto's.


Die Hr of dame ondertekent zijn postings met "Paul". In de topic waar jij naar reffereert wordt ook Paul Verbeek genoemd als degene die het
schema bezorgd heeft. Komt een tikkeltje naar over.

Paul
Forumbeheer

Is absoluut niet verkeerd bedoeld hoor.
In de kop staat Verbeek, daar heb ik even aan gerefereerd. Ik heb niet de indruk willen wekken dat de dame of heer die erachter die naam zit iets mee mis zou zijn. Als er met Paul ondertekend wordt, zal het wel een manspersoon zijn.
Ik bedoel er echt helemaal niets mee. Ik wilde alleen naar het betrefende topic item wijzen.
Als die persoon inderdaad de pick-up heeft met de versterker die naar zijn mening ook maar matig presteert, zou het wellicht interessant zijn om die versterker "in kaart" te brengen. Dat leidt tot gedeeltelijke demontage, omdat je dan ook de achterkant van de print moet kunnen zien.

Ik weet dat we in het verleden best wat problemen hebben gehad met de prelude van Tempofoon en het zou me verwonderen als die problemen nooit opgelost zouden zijn. Garrard was destijds wat we nu een niche merk noemen. Kenners kochten zoiets. Als leverancier wilden we zelf het apparaat niet zo afleveren. De klant had twijfels, heel terecht, maar durfde destijds niet ronduit te zeggen dat de weergave bagger was.


Henk Roovers


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum