HP SCANJET 3800 (Computertechniek)

door soundman2 @, Wouw, 20-11-2019, 18:30 (1616 dagen geleden) @ Ben

Je hebt vast nog wel de image backup van vorige week of die week daarvoor op je externe HD.
Dan kun je "Mijn Documenten" of andere belangrijke Dir's nog kopiƫren en terugzetten na het restoren.
Groet, Ben

Ik ben geen documenten kwijt, die zijn er allemaal nog.
De XP pc heeft alleen een netwerk back-up voor de data, niet voor de programma's
Gisteren heeft het nog goed gewerkt toen ik de pagina's van het boekje formaat ongeveer A5 gescand heb. Ik had vandaag het plan opgevat om het boekje opengevouween, twee pagina's tegelijk te scannen en de scans daarna met de pc te splitsen. Toen ik wilde controleren of het allemaal wel goed ging (ik was inmiddels 20 pagina's verder, bleken de pagina's niet opgeslagen te zijn, alleen de eerste scan. Ik kom er niet uit, ook niet na het raadplegen van de gebruiksaanwijzing, waarin ook aangegeven staat hoe je de files kunt bewaren cq worden bewaard.
De connectie met de PC lijkt wel te werken, alle commando's doen het gewoon en er worden ook files opgeslagen, alleen een voor een. Ik zou het programma steeds moeten afsluiten en weer moeten starten.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum