De Dorette (Toestel of techniek)
Bedankt voor de complimenten.
De radio's die ik weet te bemachtigen probeer ik er weer zo nieuw mogelijk uit te laten zien, zoals ik ze me herinner in de etalage. Dat gaat niet helemaal lukken want een scheurtje kan je wel dicht lijmen maar je blijft hem altijd zien.
Ed bedankt voor de lijst met middelen waarmee een frontplaat ook los te krijgen is. Ik heb nu gekozen voor thinner omdat het luidsprekerdoekje dat kan opzuigen en daardoor is het hele oppervlak snel van thinner voorzien zodat ook snel het front los kan komen. Het laat wel sporen na.
Het purperrode volumeknopje vond ik niet passen bij het geheel want die kleur zie je verder niet terug in de radio, ik vond het storend dat het hele vlak geel is en dan dat rare kleurtje... dus het knopje ook maar geel gemaakt.
Ook hier werkten de elementen tegen want ik had het prachtig geschilderd en op een tafeltje in de tuin gelegd zodat de verf kon drogen. Ik had te laat in de gaten dat het begon te plensen. Ik vrees dat ik het knopje nogmaals moet schilderen.
Mijn volgende project is een hele oude nortMende Condor waarvan ik nog een schema, draagbeugel en antenne zoek.
Jack
Complete draad:
- De Dorette -
Marotick,
08-08-2014, 21:13
- De Dorette -
Maurice,
09-08-2014, 00:32
- De Dorette - Ed van der Weele †, 09-08-2014, 08:46
- De Dorette - Sietze Osinga, 09-08-2014, 09:45
- De Dorette - Marotick, 09-08-2014, 10:14
- De Dorette - ruudtx, 09-08-2014, 17:12