Defecte Marantz 1030 (Toestel of techniek)

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 29-11-2014, 20:25 (3653 dagen geleden) @ lee
Gewijzigd door Maarten Bakker, 29-11-2014, 20:37

Hoewel recht voor z'n raap, staat er geen onjuist woord in de reactie. Als je daarover valt dan heb je de negatieve klanken er zelf bijbedacht. De juiste toon inschatten van platte tekst, blijft lastig. Dat reken ik jou dus ook zeker niet aan; ik attendeer je alleen op die mogelijkheid. Even tot 3 tellen en herlezen zonder negatief vooroordeel is dan aangewezen voordat je reageert. Ik schrijf zelf met meer omhaal van woorden in de hoop misverstanden te vermijden maar dat maakt uiteindelijk toch echt niet uit voor wat er staat.

Als je het nou hebt over het rondmailen van schema's, opzich zeer behulpzaam en gewenst - laten daar geen misverstanden over bestaan, dat heeft toch ook op zijn beurt specifieke nadelen. Dan bedoel ik niet eens dat het mailprotocol niet is gemaakt om efficient met bijlagen om te gaan, maar dat het veel leuker is voor alle meelezers om zo'n schema meteen in te sturen naar een site die speciaal bedoeld is om schema's makkelijk terug te vinden. Bijvoorbeeld de schematheek van dit forum zelf (dan heb je in principe de minste kans op dode links), of bijvoorbeeld Eserviceinfo of Elektrotanya. Of als het al ergens staat, te linken zoals Maurice al keurig netjes doet. Zou hij dat niet gedaan hebben, dan had je wat mij betreft een punt gehad. Alleen maar roepen dat iets wel te vinden moet zijn is immers goedkoop.

Complete draad:

RSS Feed van berichtenreeks