Sony afstandsbediening RM-ED031 (Gezocht)

door soundman2 @, Wouw, 17-09-2022, 12:58 (600 dagen geleden) @ henk vdb
Gewijzigd door soundman2, 17-09-2022, 13:22

Die link heb ik ook. Er is ook nog een alternatief voor 19,95 euro.
In beide aanbiedingen, ook die van 35 euro zijn er verschillen. De duurste is een ander model van Sony (staat aangegeven) met andere functies en van het goedkope alternatief zitten sommige functies er niet op.
Gezien het vrij grote aantal toestellen wat te duur wordt voor reparatie of "niet te repareren" is , hoop ik dat iemand een kastje over heeft.
Ik kreeg de originele afstandsbediening erbij, maar diverse sporen en onderdelen zat corrosie tussen de pootjes en in het kastje bruine aanslag. Na een sopje waren de verontreinigingen weg, maar de processor die er in zit, laat op geen enkel pootje activiteit zien. Ook niet op de aanwezige keramische resonator, waarvan ik denk dat die voor de oscillator in het ic is, valt niets te zien op de scope.
Schema heb ik niet ervan, maar ga wel kijken of het eventueel in de docu staat.
Toch dank voor het meedenken.
De link die je gaf van de manuals gebruik ik niet. Het staat vol lijkt het met de gevraagde gegevens, maar nog voller met allerlei downloadblokken die alleen ten doel hebben om ongewilde software te installeren. De echte download plaats is alleen met goed opletten te ontdekken (kleine blauwe lettertjes).
Ik gebruik vrijwel altijd Elektrotanya (https://elektrotanya.com). Er staat erg veel op de website , zonder poespas. Ook van de Sony staan er een stuk of zes versies van het chassis.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum