printontwerpen (Toestel of techniek)

door doktordirk @, Noordbeemster, 05-10-2024, 20:14 (10 dagen geleden) @ Roland Huisman

Helaas heeft opnieuw installeren geen verbetering gebracht.
Nu handmatig de lijst maar weer aangepast, je moet toch wat.
Het vreemde vind ik dat de ik de listing wel kan uitprinten, maar het programma de meeste items niet ziet.
Ook vreemd er met importeren geen fouten worden gevonden.
Bij vergelijken geeft het programma wel aan dat al mijn ingevoerde waardes niet overeen komen.
Voorlopig kan ik weer even verder met spoortjes leggen, dat gaat handmatig stukken beter dan dat je het door het programma zelf laat doen.
Dan zijn meestal 2 lagen nog niet voldoende ook al omdat ik grotere soldeereilanden gebruik, soms ook via's en bredere sporen voor een beter (amateur) resultaat.
Ik heb van twee versies, 700 en 1400 pins alle floppy's en cd's nog met bijbehorende dongels.
De eerste ooit aangeschaft om mee te doen met een ontwerpwedstrijd , en de tweede was de tiende prijs van deze wedstrijd.
Waar het toen mis is gegaan weet ik niet, maar ik kreeg daarna verschillende keren een update aanbod voor een behoorlijke prijs, niet interessant voor een amateur, waar ik niet op heb gereageerd.
En enkele weken later kwam er weer een nieuw pakket waar ik nooit een rekening van heb gezien.
Dit ging zo door tot versie 5.72, en die gebruik nu nog.

Dirk.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum