ASUS moederbord; powerswitch ??? (Computertechniek)

door ffeilers @, Breda, 21-02-2026, 23:30 (2 uur en 22 minuten geleden) @ Maarten Bakker
Gewijzigd door ffeilers, 21-02-2026, 23:31

"presence ID" is ook maar een kreet die Asus zelf wel niet gebruikt zal hebben en waarvan ik betwijfel of die erin zit, hoewel alles natuurlijk kan. Ik vermoed dat het allemaal wel meevalt en dat de grote connector vooral voor USB en dergelijke is, maar een origineel vinden is altijd makkelijker.

Waar heb je die info gevonden? Dan kan ik het linkje eens nalezen om te zien wat ze bedoelen.

EDIT: deze past waarschijnlijk, maar ik zie niet direct of daar nou een aan/uit schakelaar op zit, dus misschien net een iets andere variant.

Ik hoop dat je gelijk hebt en dat het board op een of andere manier toch gestart zou kunnen worden. Ik kan het niet terughalen en het was ook niet van Asus, meer in algemene zin dat er sprake communicatie tussen dat frontpaneel en het board. Het is, vind ik , ook wel heel apart gemaakt zo'n specifieke connector en in de manual niet aangegeven hoe je feitelijk het board kan opstarten.

[image]

Complete draad:

RSS Feed van berichtenreeks