Je koopt via BOL.com een videotape. (Algemeen)

door Hans van Kampen @, Voorhout, 20-04-2026, 20:48 (6 uur en 11 minuten geleden)
Gewijzigd door Hans van Kampen, 20-04-2026, 21:12

En in dit geval gaat het om een DVC pro tape iets kleiner dan een vintage audiocassette en wat me opviel bij het uitpakken nadat het in de brievenbus was beland was dat er een logo op stond van omroep Flevoland maar goed.

[image]

Ik kocht het bandje naar aanleiding dat ik van iemand een machine heb gekregen die er niets mee deed en dat is wel wat voor jouw want jij hebt allemaal videospullen, bandjes waren hoe dan ook zoek geraakt dus geen bandjes erbij maar goed, wel gratis een machine :-)

[image]
Hier kap er af want ik wil altijd het binnenwerk bekijken.
Zo klein het bandje, zo groot de machine met 12 steekprinten alleen al. Het gaat om een PANASONIC D950 digital videorecorder.

Ik kocht het tape omdat ik wat met de machine wilde doen en geen tape ervoor had.
Met de testbeeld generator aangesloten een opname gemaakt en vervolgens weergegeven. Prachtig strak testbeeld die over ging in en nu komt de clou…….in een basketbal wedstrijd.

[image]

Tsja, het stond niet vermeld op de verkoop site, leek new old stock maar toch gebruikt.

[image]
De thuisploeg verloor met 29-34:-D

Zomaar.

;-)
Hans

--
Hans van Kampen

Complete draad:

RSS Feed van berichtenreeks