Wandel&Goltermann PS-4 (Toestel of techniek)

door Hannothor29 @, 25-06-2026, 22:53 (1 uur en 36 minuten geleden) @ Hersteller

Met alle respect voor de goed bedoelde pogingen...(die mijn vermoeden voor het gebruik bevestigen) dwalen jullie ietsje weg van het onderwerp: PS-4. Ik zie dat kennelijk niemand hiermee heeft gewerkt maar wel een toepassing kent.
Dan rest mijn vraag: wat voor signaal mag je verwachten wat er uit de coax / lijn uitgang komt...En moet je er aan de achterkant eerst een Mhz signaal instoppen?. Een freq. bereik instelling ontbreekt nl ook.
Mvg.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum