Wandel&Goltermann PS-4 (Toestel of techniek)
Dank vr respons Leo...Scoop ziet alleen wat ruis,beetje afhankelijk van het ingestelde level met de (ongelabelde) knoppen, zichtbaar op de Nixies. (zie mijn eerste bericht hierover..)
Het blijft ook al weken lang angstwekkend stil vanuit de W&G foundation die ik al eerder bericht stuurde.
De opflitsende up/ down pijltjes, om de seconde, suggereren dat er een soort van 'burst' naar de geselecteerde o/p sockets zou moeten gaan, wellicht een sweep van 200Hz> 2 Mhz??...dit kan verklaren dat er geen frequentie selectie op het front zit....
Denk toch dat in het kreng open moet maken...maar hoe??. .Op de achterkant zitten 4 schroeven waarmee het Powersupply ietsje naar buiten komt...niet genoeg.
Zal proberen om de frontplaat weg te halen...knoppen eraf..(speciaal tooltje nodig)..wellicht wordt het dan mogelijk om de binnenkant te zien.
Eerst moet mijn mancave wat koeler worden..
.
Groetjes
Complete draad:
- Wandel&Goltermann PS-4 -
Hannothor29,
23-06-2026, 10:40
- Wandel&Goltermann PS-4 - leemhuis01, 23-06-2026, 11:07
- Wandel&Goltermann PS-4 - Martina, 23-06-2026, 14:02
- Wandel&Goltermann PS-4 -
loek,
24-06-2026, 16:19
- Wandel&Goltermann PS-4 -
Hersteller,
24-06-2026, 21:47
- Wandel&Goltermann PMG-2 -
L.v.H.,
25-06-2026, 13:52
- Wandel&Goltermann PMG-2 -
Hersteller,
25-06-2026, 19:55
- Wandel&Goltermann PS-4 -
Hannothor29,
25-06-2026, 22:53
- Wandel&Goltermann PS-4 - loek, 26-06-2026, 16:11
- Wandel&Goltermann PS-4 -
Hannothor29,
25-06-2026, 22:53
- Wandel&Goltermann PMG-2 -
Hersteller,
25-06-2026, 19:55
- Wandel&Goltermann PMG-2 -
L.v.H.,
25-06-2026, 13:52
- Wandel&Goltermann PS-4 -
Hersteller,
24-06-2026, 21:47
- Wandel&Goltermann PS-4 - Maurice, 25-06-2026, 23:06
- Wandel&Goltermann PS-4 -
L.v.H.,
26-06-2026, 10:20
- Wandel&Goltermann PS-4 -
Hannothor29,
26-06-2026, 14:47
- Wandel&Goltermann PS-4 - Hannothor29, 26-06-2026, 18:05
- Wandel&Goltermann PS-4 -
Hannothor29,
26-06-2026, 14:47
- Wandel&Goltermann PS-4 - Hersteller, 26-06-2026, 11:33