Philips 22RH720 hulp gezocht bij het afregelen (Toestel of techniek)

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 10-01-2020, 14:09 (1560 dagen geleden) @ FredDijksman
Gewijzigd door Forumbeheer, 10-01-2020, 14:13

Ik denk dat je op het verkeerde bericht reageert? Als ik naar het andere bericht van soundman kijk waar je misschien op had willen reageren, dan zie ik vooral het resultaat van een situatie waar elke reparateur de moed van in de schoenen zinkt: het werkt, maar dat kan op toeval berusten dus misschien is het mankement er niet uit. Het is lastig dat op afstand in te schatten, waardoor een antwoord scherp van toon kan zijn. Ik verwacht om de redenen die jij al noemt, dat de opmerking meer een hint is dan een oordeel, want we zitten hier uiteindelijk allemaal om elkaar te helpen. Dat mag soundman natuurlijk altijd even bevestigen.

Het punt is, soundman moet er niet van uitgaan dat je er met de pet naar gooit en jij moet er niet van uitgaan dat je werk veroordeeld wordt als iemand zegt dat je iets fout gedaan hebt.

P.S. On topic: De 22RH720 is vrij lang in productie geweest, je hebt best kans dat je aan de hand van het uitvoeringsnummer en de productiestand het juiste schema of wijzigingsblad kunt vinden.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum