SONY V77 problemen. (Toestel of techniek)

door danny g @, Belgie - Opwijk, 24-04-2021, 20:58 (1098 dagen geleden) @ soundman2

Dank U voor deze uitgebreide uitleg soundman2.

Vrees echter dat het niet lukken zal daar het een multilayer printplaat is. En even buiten beschouwing gelaten, toch de printbanen lopen zo dicht naast elkaar langs dat het met mijn multimeter pin zou mislopen en tevens ook nog, over de printbanen zit een beschermlaag dus spijtig genoeg zal deze professionele manier van foutzoeken hier niet kunnen lijkt me.

Verder mijn bijzondere dank om dit voor mij te willen uitzoeken toch ik woon in Belgie :( .
Echter, ik zat zo te denken : ik heb dus 2 SONY V77's die het niet meer doen. Ik wou hierover het volgende voorstellen: zou ze kunnen opsturen naar jou toe op mijn kosten en als je ze alle 2 kan maken mag je er één houden. Voor de andere betaal ik eventueel nog een extraatje voor de moeite. Indien niet mag je ze eventueel houden voor de onderdelen. Laat maar weten wat je van mijn voorstel vind.
Eigenlijk bent U de eerste aan wie ik dit voorstel. Zou anders een nieuw topic gestart hebben waarbij ik ze wegdoe voor de onderdelen of kans om ze zelf te herstellen en te mogen houden. Het laatste wat ik wil is ze naar het containerpark te doen, dat zou ik heel spijtig vinden voor deze prachtige effect processoren !

Verdere afhandeling wat mijn voorstel betreft graag echter per mail.
Met groet,
Danny G.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum