Reviseren van Sansui B-3000 (Toestel of techniek)

door Tonmeister Henk † @, Leeuwarden, 01-11-2013, 21:39 (4046 dagen geleden) @ soundman2

Dus waarom zou een dure interlink beter klinken als een drie stuivers cinch kabeltje?

Het waarom kan ik je niet vertellen . Ik weet echter wel uit ervaring dat een kabel nogal wat verschil kan maken . Op een doorsnee installatie zal je dat niet merken , bij mijn set up zijn de verschillen schrikbarend ( oa Sonneteer Campion , Meridian 105 , Onkyo P3090 , Teac VRDS20 , Marantz CDR610 , ARS acoustica Celera /Royd Minstrel) Ik gebruik na jaren experimenteren hoofdzakelijk MIT PC squared en de oude Burmester Lila 3 interlinks . Voor de digitale SPDIF interlinks Vd Hul Videolink (de blauwe) Vooral de laatste doet wonderen . Je zou gewoon eens langs moeten komen om de verschillen aan den lijve te ondervinden . Voor opnqames gebruik ik gewoon de ouderwetse POPE microfoonkabel , de High End freaks geven hier nogal wat kritiek op ondanks de opname resultaten , ik heb er klankmatig nog niet een probleem mee gehad . Jij zal als professional wel weten waarom! (oersterke kabel met perfecte afscherming). Ik heb het geluk gehad met de prijzen : de MIT als restant uit een faillissement , Burmester idem . De Pope kabel destijds bij Helios Haarlem voor 80 gulden per 100 meter .

Groet , Henk

--
Nuntius Transmittendus !

Complete draad:

RSS Feed van berichtenreeks