Deelschakeling (Toestel of techniek)

door MarcelvdG @, 28-06-2026, 15:22 (5 uur en 21 minuten geleden) @ soundman2

Een uitgang Qx naar MR ,als het delen bereikt is reset om opnieuw te beginnen :-)


Als je bijv. door drie wil delen, zal je toch Q0 en Q1 moeten uitpoorten (AND)

Bij de 4017 is er (afgezien van de carry) altijd maar 1 uitgang hoog, het is geen binaire teller.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum