Hoera het werkt weer! (Computertechniek)

door soundman2 @, Wouw, 23-04-2021, 19:30 (1099 dagen geleden) @ soundman2
Gewijzigd door soundman2, 23-04-2021, 20:22

Hoera het werkt weer.
Ooit heb ik dat zip progje ook gebruikt, dat moet haast wel. Het is exact wat nog op de PC staat, maar ze hebben de exe files verwijderd en ook de bijhorende card.dll files in de dir SYSTEM32. Voor iemand die nooit achter de schermen kijkt, allemaal erg lastig (ik kijk daar wel, maar wat wordt waar weggeschreven...) Mogelijk is ook de registry aangepast. De installatie vanuit de zipfile is dus het beste en snelste. Leerzaam , voor de W10ers, die ook een beetje nostalgische hunkeringen hebben. Die moord en schietspellen waar de kleinkinderen mee spelen, spreken me niet zo aan.
Je wordt dus gewoon naar de store gedreven, met spellen die je niet wil, maar die wel alles van je willen weten.
Het onwerkzaam maken van de aanwezige spellen is gewoon drammerij, net als de zoekmachine, die ze bij elke mogelijkheid promoten.
Het internet wordt steeds irritanter. Zo hebben alle websites tegenwoordig cookies nodig om goed te kunnen functioneren (Dat was eerder niet).
Je hebt dan de keuze om te zeggen weg ermee, of accept te klikken. Je kunt de voorwaarden nog veranderen, maar dan ben je nog langer bezig om een website te zien, die je meteen al weer wegklikt omdat het niet is wat je zoekt.
Standaard staan mijn cookies uit, met een enkele uitzondering, zoals het forum.
Veel websites zullen aan mij weinig verdienen, als ik niet om de cookies heen kan. Dat moest de hele wereld doen, dan was het zo over.
Ze zouden uit beleefdheid ook kunnen vragen of je cookies mogen zetten om je pc te verkennen en in het groot een klikveld NEE en ergens verborgen achter drie foto's ja.

Zal wel nimmer gebeuren.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum