L6X38T versus 22RL798 = > 5 VDC voor bluetooth (Toestel of techniek)

door soundman2 @, Wouw, 31-12-2021, 19:32 (867 dagen geleden) @ Maurice
Gewijzigd door soundman2, 31-12-2021, 19:52

Zowel de oplossing met de 7805 als die met de transistor zou gewoon goed moeten werken.
Zoals je in het voedingsschema ziet, zit de min van de batterij en netvoeding aan massa en de plus 9 volt direct aan de inputplug of batterij.
Het beste neem je voor de 7805 een low drop versie.
De aanduidingen + zijn verwarrend, daar schreef ik al over. De mogelijkheid is nog aanwezig, dat het chassis niet aan het massa (teken) zit.
Is de BT module een ontvanger of een zender?. Ik heb wel zo'n ding, maar nooit opgelet wat de opgenomen stroom is.
[image]
De BT module sluit je het best parallel aan op C593.

Als je het audio van de BT module naar binnen sluist via de recorder of PU aansluiting gaat het fout! Pen 2 van de chassisdelen zit niet aan massa. Dat houdt in dat hoogst waarschijnlijk de spanning genaamd +2 kortgeloten word naar massa door de bedrading van de BT module. Mogelijk brandt R680 daaardoor ook nog uit.
[image]
Als je nooit op batterijen speelt, zou ik de BT module niet inbouwen en gewoon voeden via de netadapter en een snoertje van mini jack van de BT module naar DIN
3=L
5=R
2=massa

Bij inbouw, de audioafscherming niet aansluiten en de twee audioaders met een condensatortje van 220nF aansluiten op punt 3 of 5 van een van de dinpluggen. De twee audioaders samenkoppelen met twee weerstandjes van 1 K Ohm en dan met de condensator naar de audioingang.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum