L6X38T versus 22RL798 (Toestel of techniek)

door Jos @, Nieuwkoop, 03-02-2022, 21:24 (833 dagen geleden) @ Pim V.

Hallo Pim<
Ik met veel belangstelling je verslag en commetaren gelezen,
belangstelling omdat ik onlangs een 22RL798 in een kringloop heb kunnen kopen en een begin heb gemaakt met het opknappen.

Ook hier een batterij leegloop probleem met roestvorming alom.
Er is eerder aan gesleuteld maar de vorige eigenaar heeft het opgegeven denk ik aangezien er een aantal schroeven ontbreken, de batterij houders maken geen contact meer.
Ik weet niet waar de vorige eigenaar gestopt is maar ik ga eenpoging doen om verder te komen.
Zoals gezegd .... een begin gemaakt....
aangezien ik het voorpaneel er niet goed uit kan krijgen ben ik gaan lezen en kwam jou vraag met vele antwoorden tegen.
mijn eerste vraag is (en ik hoop dat je dat nog weet) is welke en waar geloceeerd, de beschrijving was me niet geheel duidelijk, misschien wil je dat op de foto voor me aanduiden

Ik heb een aantal foto's meegestuurd
In hoeverre heb je nog "donor"onderdelen te overname?
de antennes zijn er niet las ik al, wellicht wel het metertje, sierstrippen, achterklep met klemhouders, batterij houder?

Ik heb er zoals je kan lezen wel een paar avonden werk aan maar waarom niet, er zit in ieder geval geluid in (inderdaad de plus van de voedingsadapter zit niet zoals je veelal kan verwachten en misschien heeft de vorige eigenaar dat over het hoofd gezien,
Ik hoor graag van je mag ook vis email
vr gr Jos


[image][image][image][image][image][image][image][image]


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum