Grote elco's vast zetten, maar met welke lijm of kit? (Toestel of techniek)

door soundman2 @, Wouw, 04-06-2015, 19:24 (3469 dagen geleden) @ snameroc

Is het verschil in klank van die 0,1 watt van je zichtbaar te maken op een db meter als je die vergelijkt met een transitor radio of een echte box? Je wil de essentie van mijn verhaal niet aan en ik wist bij de eerste regel van de topicstarter dat jij met deze opmerkingen zou komen je zegt meerdere malen dat je de discusie niet aan wil gaan en toch wil jeje gelijk halen. Vergelijk het meet een kever en een mercedes ze rijden bijde in een uur van breda naar roosendaal welke is beter? Kun je dat meten voor een ieder het brandstof verbruik de snelheid wel maar sommige dingen staan niet in een meettabel. Wat kunnen we hiermee? Nogmaals ik vind het niet slim van je om iedere keer zo uit de hoek te komen en wilde het even kwijt. Ik laat het erbij even goede vrienden.

Johan

Je moet in de politiek gaan......
Hele verhalen iedere keer, Het gaat over mijn eerste bijdrage in dit topic en daar blijf ik bij. Goed beschouwd bestaat er geen enkel apparaat wat deugt. Evenwel was ik niet van plan voor elk ander stukje muziek een andere luisterset te gebruiken. Het houdt nooit op, dan zijn het elco's, vervolgens het netsnoer en zo gaan we maar door. Ik ga niet door. Ik luister gewoon naar gewone muziek en die 0,000000000000000000000000000000000001 promille onvolkomenheid kan me helemaal niets schelen.PUNT

Soundman2

Complete draad:

RSS Feed van berichtenreeks