Windows 98 op wifi (Computertechniek)

door ffeilers @, Breda, 22-06-2026, 20:04 (1 uur en 31 minuten geleden) @ Roland Huisman

Leuk hoor! Welke browser gebruik je? Https is een dingetje bij oude browsers.

Zo ben ik met mijn IBM 5160 via netwerk en tiny tcp/ip op online bbssen geweest. Toch leuk om dat aan de gang te krijgen. Verder volslagen nutteloos natuurlijk, maar gewoon leuk :-D

Groeten, Roland

Ik heb ook dergelijke oude systmen maar daarmee (nog) niet bezig geweest om ook online te gaan. Ik weet ook niet goed meer of ik dat met dergelijke systemen heb gedaan.
BBS bezoeken was voor mij iets uit de commodore tijd.
Ik denk dat met de introductie van pc's het gelijk internet werd, maar helemaal helder heb ik dat niet meer.

Groet
Frans


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum