TeamViewer oid op Windows XP (Computertechniek)

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 23-06-2026, 01:23 (19 uur en 15 minuten geleden) @ ruudam

VNC?

Je hebt meerdere versies, ik meen dat ik destijds RealVNC gebruikte.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum